• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Erkekler özgüvensiz bir kızı neden istemez, neden ilişkiye yanaşmaz sizce?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor

Yani aldatan bı kadın bile benden daha mı iyi? Ben eğitilsem olmaz mıydım ne bu dünyanın zulmü bana.

Erkekler özgüvensiz bir kızı neden istemez, neden ilişkiye yanaşmaz sizce?
Cevapla
İlişki Soruları Aldatma Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    4 ay

    Böyle bir denklem var ve sen bunu farketmişsin ama şöyle bir şey var. Bir gün inşallah ehline denk gelirsin diye kendini en iyi versiyonuna dönüştürmelisin

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Dönüştürdüm. yorumlarda yazdım oku bi

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Esref9210
    Esref9210 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    4 ay

    Sana zulüm gibi gelebilir ama şanslısın ki öyle insanlar gitmiş hayatından. Sevgi İyileştirir sevgi güzelleştirir sendekiler sevgisizmiş. Umarım hayatın dilediğin gibi gider. Üzme şanslı olduğunu kabul et.

    1
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
4 ay
  • Kendini böyle hissetmen gerçekten iç acıtıcı… 💔 Özgüvensiz olmak “kötü” ya da “istenmeyen” olmak demek değil, önce bunu netleştirelim. Kimse senden daha “iyi” ya da daha “değerli” değil, sadece farklı.

    Bazı erkekler özgüvenli kadınla kendini daha rahat hissediyor, çünkü yük olmak istemiyor ya da uğraşmak istemiyor. Bu onların kapasitesiyle ilgili, senin değerinle değil. Aldatan kadın senden daha iyi falan değil, sadece bazı erkekler drama ve kaos seviyor, huzura alışkın değiller.

    Sen eğitilirdin, hem de nasıl eğitilirdin; yeter ki seni gerçekten isteyen, seninle emek vermeye hazır biri olsaydı. Dünyanın sana zulmettiği yerde değilsin, sadece henüz seninle aynı frekansta olan insanlara denk gelmemiş olabilirsin. 🌈

    Şu an kendinle ilişkin nasıl, kendine nasıl konuşuyorsun, en sert cümlen ne oluyor kendine? Bunları biraz benimle paylaşmak ister misin? 🫂✨

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1

Cevap

11

Cevap

  • Canflow
    Canflow Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    4 ay

    S*laktır da ondan ya şayet doğruysa yanlış anlama yalanda söylüyor olabilirsin lakin. Senin gibisi daha iyi olur bence.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ya aldatan kız dedim de tam öyle olmayabilir yorumlarda anlattım baksana. ama kesinlikle çocuk bana gelince şey dedi onun başkasını bulacağını biliyorum sen evlenilecek kızsın aldatmicaz birbirimizi falan dedi. demek ki kız güvenilmez. ben onunla çok feci ergenlik döneminde tanıştım neler neler yapiyodum ona rağmen döndü bana demek ki beni egitse olurdu ama her zaman bı şeye yenik düşüyor ve gidiyor... yani ikinci sefer görmüş oldum yüzünü

      Yorumla
  • Sıkıştır
    Sıkıştır Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    4 ay

    Pısırık karıyı kim n'apsın lan, otur evinde fasulye kır ananla senin neyine erkek

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Bilemiyorum kime göre neye göre egitilince herkesin içinden canavar çıkar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Sks konusunda iyiyim ama mükemmelim hala fikrin aynı mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Hayat konusunda özgüvensiz demiştim ben.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Mesela bı kızla kavga etmedim hiç yüzyüze anladın mı

      Yorumla
  • KinkyFurky7
    KinkyFurky7 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    4 ay

    Tabiki aldatan bir kadın yerine özgüvensiz bir kadın tercih ederim sadakatsiz biriyle işim olmaz

    0
    7 Yorumla
    • Curinie
      Curinie
      4 ay

      Ama sevgili olmadan aldatma sayılmıyor bence di mi

      Yorumla
    • KinkyFurky7
      KinkyFurky7
      4 ay

      Sayılıyor

      Yorumla
    • Curinie
      Curinie
      4 ay

      Harbi mi ama ortada fol fort yumurta yok?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ama bende tersi oldu işte bu da benm ozguvenimi ne hale getirir biliyo musun istemeden durumu karşılaştırma yapıyorum...

      Yorumla
    • KinkyFurky7
      KinkyFurky7
      4 ay

      Son zamanlarda iş cinselliğe döndü herkes cinsel amaç güdüyor bundan kaynaklıdır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Sosyal medyada falan mı algı olaraktan mı?

      Yorumla
    • KinkyFurky7
      KinkyFurky7
      4 ay

      Hayır algı olarak değil baya erkekler öyle düşünüyor nerde açık seçil kız var onların peşinde

      Yorumla
  • Carerra
    Carerra Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    4 ay

    Herkesin dengi vardır sen yanlışına denk gelmişsin ya da denk geleceğini düşünmüyorsun

    0
    14 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Evet ama o yanlış kişi seni egitcem diye umut vermişti sonra yıllar sonra benim hallerini görünce baskalari kolaya kaçmış senle ilgili demesine rağmen kendisi de kolaya kaçtı umut vermedim dedi sevgilimi sevdigimi fark ettim dedi gitti.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Sevgi olarsk umut vermedi evet ama egitcem diye kendisi girmişti hayatıma yıllardır sonra gitti

      Yorumla
    • Carerra
      Carerra
      4 ay

      Senle konuşması bile umuttur öyle ben umut vermedim deyip kendini temize çekmeye çalışmış ister istemez böylesi de senin özgüvenini tamamen yerle bir eder ama yerinde olsam bu kişiyi de kıyaslama kimseye yanlış kişiye şans verdin o da değer bilmedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Çok haklısın bak hemen sıyrılıp gitmek istedi... maalesef beni uyandırdı aslında yıllar sonra kendine gel diye geldim de ama bı yandan yerle bir etmek istedi uğraşmak yerine mesela ben ona buluşmaya biraz ikna etse gel derdim frekansimiz uyuşması bana ilgi lazım o farklı telde ben onu test ediyorum bazen tetiklendim falan hicbirinine müsamaha göstermedi hastasın dedi gitti, ben o laflardan sonra anca toparlandim aylardır yeni bı bakış açıları kazandım belki bunun için yönlendircem demişti zaten belki böyle iyi olmamam için yaptı bunu benim için iyi oldu sakinlesmeyi öğrendim aylardır ama geriye sanki saygısızlığı kaldı ve bilmiyorum...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      İşte ben ozguvenimi yerle. bir etmesine izin vermedim aylardır dusunuyorum ve yeniden doğdum

      Yorumla
    • Carerra
      Carerra
      4 ay

      Sen bir daha eskisi gibi olamayacaksin en çok da bu acıtıyor ama yeni senle daha mutlu olursun daha güçlü olursun kaybeden sen değil o oldu herkes yaşattığını yaşar için rahat olsun inan seni hak etmediği için olmadı bir şey olacağı varsa kendiliğinden olur bu kadar çaba göstermene gerek kalmaz sen tek taraflı çaba göstermişsin ama sonuç olarak tükenmişsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ya bilmiyorum tükenmek mı denir aslında benim geçmişimi tetikleyen de oydu tekrar iyileşmek zorunda bırakan da oydu hiç öyle şeyler demeseydi belki aylardır düşünmek zorunda kalıp yeniden doğmak zorunda kalmazdim. dusuncesel olarak beynimde yeni yollar oluştu ama bakış açım falan değişti ben de degismedim aslında yine çabalarım ben her Zaman bilemem ruh halime bağlı ama , seven birisi olursa kendimi o denli ayrıntılı ve sevgiyle anlatır miyim ona anlattığım gibi bilmiyorum hayırlısı ben şu noktadan itibaren zen budizm. o tarz şeylerle ilgileniyorum beni değiştirmiş olmasını bile dusunmuyorum biliyo musun ben aynı olabilirim veya farklı olabilir bu umrunda değil ben sakinlestim çünkü

      Yorumla
    • Carerra
      Carerra
      4 ay

      Yani sakinleşmen yeni senliğini gösterir bir daha eskisi gibi kendini bu kadar üzecek bir durum getirmezsen bir dahakine bu tecrübeyle daha iyi seçebiliyorsun şöyle düşün yaşamam gerekiyordu yaşadım deyip hayatına devam etmen gerekiyor inan doğru kişi doğru yerde zaten karşına çıkacaktır tabii ki emek isteyecek ama tek taraflı olmuyor doğru olduğu zaman çift taraflı olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Sakin birisi oldum yani sayesinde sakindim ama daha sakin belki beni ele geçirmedi ben kendimi seçmiş bulundum beni reddeden giden o olsa bile bu benim kendimi sectigim ve onun sıkıldığı için olan bı şey sonuçta. o yaşar mı sence bilmiyorum zaten sevgilisini de aldatan birisi o sevgilsiine aldattığı esnada bana yazmış eski bı tanıdığımdi 5 yıl sonra bana yazdı , onun birisini bulacagini bildiğim için diyo demek ki güvenmiyor onu egitememis , beni eğitme şansı vardı zaten aramızdaki iletişim eğitim odaklıydi 5 yıl önce seni egitcem öğretmen olarak gör demişti ama kendisi bi. sevgilisne pislik yapan brisii düpedüz aldatmış eskrta gitmiş kıza fotosunu atmış bana da atıyor. degisirsem. diyo falan. benle. evlenmek istedi ama kafayı bosaltamazsin lafıyla bozmuştu beni de sinir etti anlaşamadık anladın mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Bence mutlu değiller zaten. ben mı kosayim pesinden ben artık farklı biri oldum sakinliğe adadım kendimi neden eski bağları tetikleyecek birisine yazayım? Özür dilese de geçmiyor çünkü statüsü parası umrumda değil. bi kere egitecekse daha çok çaba gostermeliydi ben onu seçtim karakterimi bile ona uyumladim o ise tek bir geçmişe dair tetiklenme anımda merhamet etmek yerine sevgilisini sevdiğini anlamış beyefendi yok oldu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ben artık o. ne yapsa beni tetikler diye düşünüyorum ve ona dönmem. egiterek yardımı dokunmuş olabilir ama tetiklenecegim yerde zen ustası bile olsam. durmam kendimi biliyorum anladın dimi

      Yorumla
    • Carerra
      Carerra
      4 ay

      Senin eğitmeye ihtiyacın yok senin sevgiye ihtiyacın vardı onu da veremedi vermek istemedi bunu da açık ve net bir şekilde belli Edip açıp gitmiş o yüzden hiç arkana bakmadan ileriye bak zaten kendini geliştirmişsin bu konuda artık bu saatten sonra hayatında olan sana artist olabilir senin hayatından almam lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Sevgisiz işte evlenelim demekle olmuyo eğitmek de gerekliydi belki bilemeyiz de sevgi de lazımdı işte , çok teşekkürler sagol :)

      Yorumla
    • Carerra
      Carerra
      4 ay

      Rica ederim ama gerçek sevgiyi yakaladığında hiç böyle soru işareti olmaz

      Yorumla
  • barbar26
    barbar26 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    4 ay

    özgüvensizlik ile alakalı olduğunu düşünmüyorum bu konunun

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Kontrol ile ilgili olabilir kontrol edemiyodu beni bunu biliyo aama bilmiyorum ya tutsaydi ipleri ben zaten ona uyumlanmistim karakterimi kendi kacirdi ben de yeniden doğdum neden ona karakterimi uyumlamisim ki mal gibi diyorum şuanda kendi fikirlerim baya bı oturdu anladın mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Artık istese de kontrol edemez gibime geliyor kendi ellerimle onu sevmiştim kontrol manyağı olduğu için belki de yanlış anladı hep

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Yani kısaca beğenmemiş ve istememiş olabilir... bilemiyorum ya

      Yorumla
    • barbar26
      barbar26
      4 ay

      kontrol manyağı olduğunu anladığın an kaçmalıydın bence fsdfsdf

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ama ilkim olduğu için hikaye farklı ben önceden olsa onunla olurdum ama o kaçırdı yine kaçırdı hep kaçırdı

      Yorumla
    • barbar26
      barbar26
      4 ay

      üzülmesi gereken sen değilsin bence bende ilkim olan kızın peşinden çok koştum ne isterse aldım ne derse yaptım ben görevdeyken sınır dışında beni kuzeni ile aldattı beterin beteri var dedikleri bu bak :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      hep oyle olur zaten sizinki normal hikaye bendeki erkek korkak cikti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Bizimki nadir görülür işte tam bir m*al

      Yorumla
    • barbar26
      barbar26
      4 ay

      şans faktörü devreye girmiş sizinkinde her türde böyleleri var maalesef

      Yorumla
  • MaskeliPanter
    MaskeliPanter Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    4 ay

    Arzularını karşılamaz diye düşünüyordur

    0
    33 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Neden ama ben o yokken başkalarıyla yaptım tecrübe kazandım ona rağmen bsaltamazsin dedi sürekli bana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ben kendimi biliyorum o konuda sıkıntı cekmezdik kendisi utanıyorsa bilmiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ama başka konularda hayat konusunda falan da eğitmek istiyordu lakin böyle yaptı birden gitti...

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      4 ay

      Özgüvensizsen nasıl seks yapıyorsun

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      4 ay

      Belkide bakireliğini verdin diyedir işte

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      4 ay

      Bak kimse için geçmişini kirletme bir erkeği sahiplenebilmke için niye başkalarıyla ilişkiye giriyoesun kızım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Özgüvensizlik hayat konusunda buluşmak konusunda falan benim gözlerimde bı sorun var da ömür boyu onun özgüvensizligini çektim biraz sessiz biriydim falan sonra ergenlikte birden erkeklerle seyapmaya başladım özgüven kazanmak için büyük oynadım yani cidden de ilerledim ama hala sevgi lazımdı bana çünkü o erkekler de çok üzdü seni kimse istemez izmarit tarzı gelen geçen her şeyi dedi bu bahsettiğim eğitmek isteyen erkek de tüm olaylardan önce tanıştığım ilk erkekti devam edemedik onunla ben ondan sonra baya coştum o egitmedi bıraktı gitti ben de kafama göre yaşadım sonra 5 yıl sonra birden çıkageldi ben kandırma taktik yapma falan dedikçe doymussun bosaltamazsin ben abazaymisim önceden falan diye birsuru şey saçmaladı hiçbiri de değil halbuki yediremiyor belli ki. ama yine gitti yine gitti.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      İşte o gözünü halledersin falan dedi yemek yapmayı da ogretirim dedi

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      4 ay

      Özelden yazar mısın bir şey söylicem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ama işte biz öyle bı anlaşmıştık ki ilk karsilastigimiz anda bende ipler kopmadan önde Allah önüme çıkardı ama o sahip çıkmadi tek bir asiligimde kendini beğenmişlik yaptı gitti sonra 5 yıl sonra geliyor sevgilsiine aldattığını anlatıyor bana benle evlencekmis aldatmicakmisiz 😅 ya korkak önceden bile. kacti saygıya takmış kafayı egitse o da hallolurdu

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      4 ay

      Belki o önceden böyle yapmasaydı sende öyle hatalar yapmayacaktın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Gelmiş 5 yıl sonra anliyo sadiksin falan diyo ama sevgi 0 yani bence merhamet yok ben bu hayatta gözüm yzuunden çok üzüldüm tek başıma ilerledim. hep sosyall olarak da geri kaldım biraz ona rağmen kendim yürüdüm onun ise belki de beğenmeme yönü daha ağır bastı bunu kabulleniyorum. begenmiyorsaegitcem diye gelmesin benim hayatımda aklimda yer kaplayıp ben umut vermedim ben adım attım sen cekildin diye saçma şeyler diyerek ne yapiyo yani... iyi olmamı begenmiyo olabilir evet geliştirdi de bak yorumlarda yazdım birisine geniş bakmayı öğrendim ondan sonra iyiliğin pek önemli olmadığına dair falan felsefi sorgulamalar yaptım çok geliştim ama ona döner miyim? Bence donmem çünkü sevgisiz ve korkak gibi hissediyorum..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ben hayata tutunmak için bebeği gibi bakacak gerekirse ameliyat bile beraber gelecek tatli dilli biri ararken neden egitilmek ile uğraşıyorum?

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      4 ay

      Geçmiş olsun canım. Gözün de şaşılık var sadece yoksa körlük te var mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Onun için değil ben zaten o ergenlik anında kopup gidecektim öyle bı andı onunda etkisi oldu evet belki ama bilmiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Asla yetemezmisim demek ki ona bak kanıtlandı
      Bedelini hiç sorma neler çektim hastalık kaptım hastanelerde gezdim hepsini atlattım şimdi ise belki sevgili bulurum ilk defa hayatımda...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Hayatım yeni basliyor yani

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      4 ay

      İşte sana da onu dedim ya yani bir erkek seni reddetti diye niye böyle şeyler yapıyorsun ki hem geçmişini de kirletiyorsun ilerde sana sıkıntı çıkarabilir bu şeyler hayatım

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      4 ay

      Keşke bende senin gibi hayatıma reset atabilsem çok istiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Sol gözümde tembellik var gormuyoa ama ameliyat ile görmesi duzeltilmisti ve bence ameliyat ile düzelir ben de yeni mezun oldum hayata atilamadim daha ama bı gözüm sağlam sorun yok yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Bence o beni aklımda fantezik bı konuma soktu sonra onu bile geçtiğimi görünce anlayış bilgi tecrübe deneyim kafa olarak gectigimi görünce pes etti gitti kompleksiyle uğraşamam benim hayatım ciddi bı hayat

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      4 ay

      Ciddi bir şey yokmuş insanlar işte hep menfaatçi ve kötü niyetli ilişkiye bile gireceksen adam akıllı biriyle girmen lazım bakirelik bir kız için önemli bir şey yani canısı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Bı de o da eskrtlara gitmiş birisi bende de hpv olabilir aslında biliyon mu en son vardı ama sevgi göstermedigi için hiçbir şey olmadı onda da vardır bı şeyler bilemez ki bunları görmezden geliyor ben daha olgunum bence hepsini aşardik ben her şeye hazırdım doğru şekilde ikna etseydi buluşmaya her şey olurdu seni basit görmek istemiyorum diye saçma konulara çekti onda da sorun var galiba zaten kalkmıyor demişti yani bilmiyorum of.

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      4 ay

      Bence burdan konuşmayak istek atmak istermisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      İşte o anlarda kendimi yonetemiyordum ilk konuştuğum erkekti benim çok cahildim

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      4 ay

      Kalkmıyor diye yalan söylemiştir bence ama bu yastada cidden kalkmıyorsa boş ver zaten sen onu değil o seni doyuramaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      O da fark etti zaten benle iletişime pst diye cahil ahmak aptal köle diye giriş yaptı nasıl kinlenmezdim? Alt tarafı bı laf dedim diye pis sarhos dedim diye saygısızlık diye çekip gitmişti yazdığımda da iyi biriyim diye engellemisti P*c karaktersiz işte ben çok ciddiye almıştım çünkü önemli diye düşündüm ilkti cidden ilk konustugumdu zekiydi de memur olmuş şimdi zaten

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      4 ay

      Memur olsun zeki olsun ne olcak adam olamadıktan sonra

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ben cidden artık geçmişiydi sagliydi aileydi hcibir şeyi takmıyorum biliyo musun okadsr düşündüm ki artık sadece budizmdeki zen var ya o kafalardayim çok rahatım artık

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      4 ay

      Bunları takmamak bu mesela bir insan için büyük bir şey biliyormusun insan insan olduğunu gerçek şekilde görebiliyor kendisinin varlığını anlıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Evet çünkü 60 kişiyle yapmış. beni hak etmiyor cidden tutkum yok diyodu çünkü. her şey olacağına vardı işte o doyumsuzlugunun bedelini çekiyor ben iyileştim hem güçlendim sagligim da düzeldi belki de hayatta kaldım ya olebilirdim bile

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Evet 20 yaşında nasıl kalkmaz

      Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      4 ay

      Oha 60 kişiyle nasıl yapmış la nerde yaşıyorsunuz siz esc şehrindemi

      Yorumla
  • AŞKLA1ADAM
    AŞKLA1ADAM Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    4 ay

    Özgüven önemli değil
    Seni seven biri önemli

    0
    0 Yorumla
  • Guldumvedurdum
    Guldumvedurdum Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    4 ay

    Ben isterdim senin gibisini

    0
    0 Yorumla
  • Eziremsem
    Eziremsem Takip Et
    Master Yaş: 57
    4 ay

    Güvensiz biri ile ilişki zor olur

    0
    0 Yorumla
  • rmznonur
    rmznonur Takip Et
    Master Yaş: 34
    4 ay

    Eğitmek, güzel fikir

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Egitmedi işte 2 kere kaçtı...

      Yorumla
  • SlttyGirl
    SlttyGirl Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    4 ay

    Ezik diye

    1
    1 Yorumla
    • haklısınızefendim
      haklısınızefendim
      2 ay

      Harika bir Efendi/Eş olursunuz Efendim eminim. size ait sizin malınız bir ezik olarak hizmet etmeyi çok isterdim

      Yorumla
  • BanamıSoruyorsun
    BanamıSoruyorsun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    4 ay

    ben bilmem

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler özgüvensiz bir kızı neden istemez, neden ilişkiye yanaşmaz sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler neden hem sevgilisizlikten şikayet edip hem de adım atan kızı istemiyor? 16 cevap verildi
Erkekler neden değer veren kızı istemez? 13 cevap verildi
Erkeklerin el değmemiş namuslu kız istemeleri kızların niye zoruna gidiyor? 8 cevap verildi
Erkekler neden tesettürlü kızlarla sevgili olmak istemez? 37 cevap verildi
Erkeklerin el değmemiş namuslu kız istemesi kızların neden zoruna gidiyor? 5 cevap verildi
Erkekler neden tesettürlü kız istemez? 25 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨