Kendimi çok değersiz hissettiren eşe sahipim ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar ben 5 aylık evliyim eşim kendimi çok değersiz hissetmeme sebep oluyor üzüyor hep beni başkalarının eşleri karılarının yanında hep pervane olurken benim eşim brn ağlarken benim göz yaşımı bile silmiyor bugun yılın ilk günü bugun bile ağlıyorum artık neredeyse beni sevmediğini düşünmeye başlayacağım😖 Beni hiç umursamıyor ağlasam da üzülsemde takmıyor neden böyle yaptığını sorduğumda da bana ben içimde yaşarım diyor ama ben üzülüyorum böyle diyorum sesi cıkmıyor insan sevdiğinin gözyaşlarına kıyamaz öyle değil mi? Ben onun yüzünün düştüğünü görsem içim sızlıyor hemen yaklaşıyorum ona soruyorum ne derdin var anlat bana beraber cözelim diye anlatıyor beraber cözmeye calışıyoruz ama o bana bunu hiç yapmıyor ben ailemden uzaktayım ailemle aramda 16 saatlik yol var ben onun için geldim buralara ama o benim yanımda hiç olmuyor kendimi çok yalnız ve değersiz hissediyorum diyorum uzaklaş ondan yaklaşma onun yaptığını yap ama bu sefer de ben yapamıyorum 😣 hakkınızı helal edin uzun oldu 😣
Kendimi çok değersiz hissettiren eşe sahipim ne yapmalıyım?
Cevapla