AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
Çok itici kadın erkek fark etmez küfür soğumam için güçlü bir etken.
Bence değil 😅Benim için değil
Küfürü normal hayatta da sevmem bir de bana mı edecek...
Ben severim evet edebilir yani 😅
Soğutur tabi ki.. Saygıyı yok etmiş oluyor sonuçta.
Bu hoş bir şey değil.
Allah Allah hiç katılmıyorum hiç alakası yok saygı ile bence hoş
Ne ile alakası var? Küfür etmek karşıdaki kişiye saygısızlıktır.
İlk defa böyle bir tepki ile karşılaşıyorum.
İlginç.. SAYGI duyarım tabi 😊
Çok alakası var. Ben gelecekteki aşkımı düşünerek şey ediyorum. Ben normalde küfür ederim hele ki trafikte ama sevdiğime edemem aşkıma edemem fakat istiyorsa ederim yani canı sağolsun aşkımın her şey onun için 😅Bence saygısızlık değildir valla ilk duyduğumda bende şaşırmıştım ama hoşuna gidenler var mesela ben asla el kaldırmam vurmam ama canı isterse döverim yani yeter ki istesin aşkım benim kafasını gözünü kırarım yiaaa😂
Değişikmiş. 😄😄
Heheeh 😂
Bir kiza göre oldukça fazla küfür ediyorum bu durumu seven de var sevmeyende
Oh oh ne güzel bende ederim ve severim 😂
😂😂😂İyi
EyvAllah 😂
Vallaha agzını topla derım 😂
Hehehe iyiymiş 😅 Sıkıysa gel topla 😅
😂😂
Ya erkek neyse de kızın küfür edeni de çakilmez ya... kozlar bizi nasıl çekiyor valla haklarını helal etsinler zor zanaat
Katılmıyorum çekilir ben çekerim
O da senin zevkin kanka. Ne diyeyim
EyvAllah canın sağolsun ve gönlünce olsun
sürekli ederse evet. ama yoksa hayır.
Bence de bukunu çıkarmamak lazım 😂
Küfür eden edemde olsa soğurum
Hımm peki sen hiç etmez misin
Trafikte teksem ederim
Ben 10 saat trafikteyim zaten trafikte başladım ve sevdiğime etmem edemem o özel olarak istemedikçe
Belli bir yere kadar sınırı aşınca soğutur
Bir yere kadar yeterli 😅Benim için sıkıntı yok
Neyy sever misin 😂😂
Evet valla severim 😂 Hoşuma kaçar
Ben senin varyaa 😌😂
Tövbe tövbe yahu😂Ne olcak evet sen benim hayırdır sana hiii😂
Soyunu sopunu yedi ceddini severin dicektim 😂😌😌
Tövbe tövbe zaten ben hariç ne varsa seviyorlar en çok da hayatımı sevdiler biliyor musun😂
Yok yaf ben zararsızım 🥺
En çok da böyle diyenler sevdi hayatimi ben başkayım ben onlar gibi değilim ben kimseye benzemem ben hep yanında olurum ben senin için her şeyi yaparım daha da çok şey söylediler sonra sevip sevip gittiler
Yok yaf ben bişey yapmam 😪😪
Aşka inanıyorum ama insanların aşkına sevgisine hayır genel olarak hayırlısı gönlünce olsun 😅 Huzurlu ve mutlu günler dilerim 😅 Hoşçakal
Zaten hep öyle demezler mi
Küfür eden sevgili soğutur o ne öyle 😄
Küfür ederim ama aşkıma etmem o özel olarak istemedikçe 😅
hahah ozel olarak istek nedir ya :)
Valla bazıları var bana küfür et diyor vur diyor döv diyor binbir çeşit insan var 😂
Ben o bazılarından değilim 😄 ne manyaklar var harbiden
Hehehe ne güzel valla bak ben aşkıma kıyamam ama isterse kafasını gözünü kırarım her şey aşkım için 😂
Aşkım istiyor tabi o isterse vur öldür daha😂😂
O kadar da değil yahu bokunu çıkarmamak lazım 😂
😂😂😂 bazen her istenilen yapılmaz işte
Haklısın evet yapılmaz miş 😂
Kahretsin yine ben ve yine haklıyım 😂
Hehehe haklısın yiaaa ama haklı olmak bazen bir şeye yaramaz hatta hiçbir şeye yaramaz çok haklı oldum da bir boka yaramadı 😂
😂😂 evet bazen haklı olmakda ise yaramıyor
Aynen kendimden biliyorum 😂
Evet, küfürlü konuşmak = acizlik
Katılmıyorum hiç de bile
Kim olursa olsun nefret ediyorum
Ben çok küfür ederim 😅
Yapacak Bir şey Yok
Ama sevdiğime etmem 😅
😊😊😊😊
Kufru neye ve ne sekilde ettigi onemli
Hımm sana tatlı tatlı 😂
Kime küfrettiğine bağlı 😂
Sana sana sana işte 😅
Hos olmazdi galiba sjsjhs
Benim için olurdu 😂
Karın ilerde lan bilmem naptığımın herifi kak kahvaltı hazır diye uyandırsa iyi yani 😂
Canım aşkım kurban olurum ona 😂Canı sağolsun hoşuma kaçar her türlü 😂
Abooo Allah gönlüne göre versin 😂
Amin inşaAllah cümlemizin😅
Efendiliği kediler mi yedi?
Ne alakası var şimdi bende efendiyim ama küfür ederim 😅
Bu muhatabınızı ilgilendirir.
Evet öyle
Yerine göre küfür edebilir ben de ediyorum bir yandan bana vıcık vıcık sözlerden daha gerçek geliyor
Bence de edebilir bende ediyorum samimi olan her şey güzel 😂 küfür bile
Kessinlikle vıcık vıcık sözlerden, davranışlardan daha samimi ve gerçek. Ne o öyle mıy mıy tiksindirici bana göre 🤮🤮🤮
Vıcık vıcık derken ne oluyor onlar 🤔
Bazı insanlara denk tatlisko matlisko diyolar vıcık vıcık dediğim bunlar
Denk geldim*
Onları hiç kullanmadım 😅
Benim hoşuma gidiyordu ölçülü tabi😁
Benim de her türlü 😅
Fazlası zarar ziyan bırak çok girmesin😂
Heheeh tabiki bookunu çıkarmamak lazım 😂
Ben etmiyorum. Edilmesi de soğutur
O zaman başka ben ederim etmesi beni soğutmaz
Tercih meselesi
Tabiki 😅
Hiç hoşuma gitmez. Zira bana küfrederse karşılığını fazlasıyla alir
Benim ki de alır her türlü çok hoşuma kaçar 😂
Beyinsiz insanlar cumle kuramayinca kufur eder..
Katılmıyorum alakası yok
Keyfiniz bilir.
Haklısın 😅
Evet soğurum ve tiksinirim
Sen küfür etmiyor musun 😅
Sin kaflı ederim
Hımm bende ederim😅
Şaka yapıyorum yahu ayıp yapmam ben öyle şeyler 😂
Hehehe ben ciddiyim ederim valla çok güzel çok pis ederim ama aşkım istemezse etmem 😅
Kadına küfür eden erkek adam değildir başka bir şeydir o
Bazı kadınlar var küfür et bana diyor bizim suçumuz ne her şey aşkım için 😅Bak mesela ben hayatta eşime el kaldırmam ama canı isterse kafasını gözünü kırarım yeter ki istesin aşkım 😂
Zaman zaman küfür etmeli
Evet abi bence de her türlü 😅
İçini döksün yoksa çenesine vurur :)
Heheheh haklısın abi ya 😂
Yani ölçüsünce olursa problem olmaz 🙂
Bence de abi her türlü sıkıntı tinne 🤣
Soğutmaz ama gözümde küçülür o an
Hımm dikkat etmeli o zaman sana karşı 😅 benim için sorun yok
Sinirlenince bende ediyorum normal yani 😂
Hehehe ne güzel bende bende bende 😂
😂😂
soğutur tabi saygısızca davranış
Katılmıyorum bence değil
Küfürden nefret ederim, direk soğurum
Ben severim hiç soğumam 😅
benim yanımda dikkat etmiyorsa evet.
Direk sana ediyor mesela 😅
O bitik durumda olur :)
Hımm ona göre dikkat etmeli o zaman 😅
Aynen olmadı gereken :)
Olması
Bence de bende ederim yani her şey aşkım için 😂
😂 😂
Soğudum hatta buz kestim
Hımm dikkat etmek saygı duymak gerekir 😅
Evet. Küfür kimseye yakışmıyor.
Bana çok yakışıyor valla öyle diyorlar. Çok güzel küfür ediyorsun bize küfür et diyorlar. 😅Harbi bak 😅Ben soğumam ama aşkım soğuyorsa lan bile demem 😅
Kufur etmıyen birisi kaldıysa alnından opecem
Kim bilir belki de vardır 😅Ben ederim her türlü de aşkım istemezse etmem
Kendi aramızda ettiği sürece sıkıntı yok.
Evet bence de sıkıntı yok 😅
Aynen. Yerinde ve zamanında ederse şahsen çok samimi ve sempatik olur 😀
Hehehe bence de her türlü olur olsun mq😂
Kim bilir belki de...
Kim bilir belki de abi 😅
Ben istemem şahsen. Ederse 1 ay trip yer
Ben isterim şahsen fakat istemiyorsa lan bile demem diyemem ya
Eder illaki insan ama sürekli olmaz alışkanlık haline gelmez
Sürekli bende istemem bukunu çıkarmamak lazım 😅
kimsenin agzına yakışmıyo bence soğurum o kişiden
Bence yakışıyor 😂
Kim olursa olsun hayatımdan çıkartırın.
EyvAllah
Soğutmaz ama hoşlanmıyorum
Hımm o zaman ona göre dikkat etmeli karşındaki 😅
Sürekli küfür eden evet soğutur
Sürekli habire de olmaz bookunu çıkarmamak lazım 😂
Yani soğutmaz sadece kırar
Hımm ben kırılmam kırmak da istemem 😅
Yatak haricinde küfredemez..
Ben ederim 😂
Araba kullanırken görmelisin beni bir gün 😂😂
Hehehe sende beni gör çok pis söverim abim benden de pis söver😂😂😂
Çok değişik küfürler üretiyorum. 😅😅
Ne güzel kanka bizde her türlü 😂😂😂
Sen bir an önce bir kız bulmaya bak dostum 😂
Ne alakası var kanka yiaaa 😂
En nefret ettiğim şeylerin başında gelir.
Benim de sevdiğim 😂
küfür kadına yakışmaz
Katılmıyorum abi erkeği kadını yok bunun 😅
biri yorumu beğenmemiş, demek ona küfür yakışıyo, bravo
Bence de yakışır abi yerinde olursa 😅
Hemde nasıl en sevmediğim kız tipi
Benim de en sevdiğim 😅
Yani hoş değil saygı önemli
Saygılıyım ama küfür de ederim 😅bence hoş
Kesinlikle nefret ederim
Hımm ben çok severim 😅Sevmeyene de ona göre dikkat ederim 😂
Muhtemelen. İtici bir şey
Bence değil bence çok gözel 😂
Soğutur. Saygı önemli.
Benim için de önemli ama küfür saygısızlık değildir hoştur
Evet çok iticidir
Bence değil
Bence itici çünkü küfür eden kişinin kendisine saygısı yoktur en başta ve karşısında ki kişiye de saygısı olmaz. Düşüncem bu yönde...
Çok güzel düşünüyorsun mükemmel yazmışsın emeğine sağlık amma lakin ki öyle değildir. Katılmıyorum.
https://m.youtube.com/watch?v=v5LfPucCIwo
🎥 çok iyi oldu çok da güzel iyi oldu tamam mı? - YouTube
sakin ol kendi düşüncemi dile getirdim sadece. sjss
Tamam tamam sakinim bende benim düşüncemi ekledim 😅
Eig için teşekkürler
Rica ederim ne demek 😊
Yaaa sjsjw eig ver tamam mı? Niye hiç bozuntuya vermiyorsun? Sjsjs
Bozmak istemedim. Belki üzülürsün diye düşündüm. Rahatsız olursun diye düşündüm...
Yaa çok teşekkür ederim çok ince düşünmüşsün ama eig ver olur mu? 🙂
Rica ederim bende teşekkür ederim. Sisteme bırakıyorum. Lütfen kusura bakma. İmlaya dikkat et. Sistem seni seçer...
Haha peki teşekkürler 😀
EyvAllah ricalayyyy 😅
Bana göre çok itici
Bence değil 😅
Sözün bittigi çıkmaz sokak 😬
Yook be abi herkes bir olacak değil 😅
Yok küfür olmasın
Olur olur ne demek efenim 😅
Küfür etmesi gerçekten çok itici olurdu
Hımm dikkat edecek o zaman 😅
Evet etsin bir zahmet pat pat yardırmasın yani ssjsj
Bence de öyle bir şey olursa sektör et gitsin yahu ayıp denen bir şey var 😅
Bende Asker arkadaşı hissi uyandırıyor 🤦♂️🤦♂️
Hımm olabilir😅Bende sıkıntı yok
Hayır neden soğutsun
Ne güzel bence de ben soğumam 😅
Sogutur tabikk
Keyfin bilir hih 😅 Ben her türlü uyar uyum sağlarım
Belli belli okuyoruz o kadar sorularını yorumlarını fln😂
Heheeh eyvAllah 😅Oku tabi benim yazdıklarım çok önemlir
Ama okumaktan görmekten sıkıldım yavv bir insan hep mi aşk konuları sorar heeee😂😂
Yurtta aşk cihan da aşk her yer de aşk bundan sonraaa 😅
https://m.youtube.com/watch?v=PEqL94bN2l0
🎥 Gülşen - Yurtta Aşk Cihanda Aşk - YouTube
Gülşen i sevmem
Daha doğrusu şarkılarını falan
Ne tesadüf bende sevmem de içimden geçenleri o söylemiş 😅
😂😂
Hemde cok
Ben de hiç
Evet soğutur. Ben daha çok kibarlık seviyorum.
Bende kibarım ama küfür de severim 😅
:) olsun etme sen yinede.
Aşkım istemezse etmem tabii ki her şey aşkım için 😅
evet ama küfür ediyor sinirimi bozuyor
Hımm neden ki ne diyor 😅
Hoş olmaz elbette.
Bence olur😂
Kesinlikle soğutur itici gelir bana
Bana gelmez 😅
Göreceli
Tabiki
Sogutur tabi
Ben soğumam 😅 soğuyanı da soğutmam 😅