AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
236Cevap
Kısa boylu kızlar kucakta daha rahat zıplıyor. Ayrıca kucağa alınca oturup kalkarken çok zevk veriyor çünkü dar olduğu için penisi sıkıştırıyor. Acayip zevk veriyor.
1.90 im kısa seviyorum mesela. Çünkü daha zevkli oluyor herşey :)
Beğenir neden beğenmesin mesela ünlü basketbolcu Michael Jordan ın sevgilisi de böyle.
Ağa zaten 1.90 olan erkeğin yanında 1.50 kiz var mk.
Bende 164 üm ama kendimi 180 üstülerin yanında kötü hissediyorum nedense sevgili olsak kesin elinde kalırım diyorum 😂
beğenmek görecelidir herkes herkesi sevebilir mesela tamtersi düşün 1.80 kız 1.75 erkek olsun boy yüzünden evlenemicekler mi aşık olamıcaklarmı :)
Ne alaka kiz dedigin zaten 1.60 boyunda olur one erkek gibi 😂erkek dediginde 1.90 benim nisanlim gibi bak mesela benim boyumda 1.66 aradaki farka 😀😂
180 uzun bir boy değil hatta olabilecek en normal boydur ama 160 kısa... soruna gelecek olursak çoğu erkeğin kriteri cidden nefes alsın yeter yani bu bakış acısıda benim sinirimi bozmakta...
180 nasıl uzun boy değil ya ben 1.49 um
Benim boy 1.85 ve boyu 1.70 altında olan ve yaşı 26 dan küçük olan kızlarla ilgilenmiyorum
Çıktığım kızların boyları hep 160 dı.
Ama evlenirsem en az boyu 170 olan bir kızla evlenirim.
Neden sevmesinler ki sevgi boyda degilki kalptedir seven insan icin farketmez
Ben 1.80 im ve iki uzun ilişkimdeki (yani uzun saydığım) sevgililerim 1.60 altındaydılar
Olasılık atom fiziği ve bizi biz eden amansız sevdamız
Neden beğenmesin boya bakmaz anlaşabiliyorsan kafalar uyuyorsa sorun değil
Ben minyon seviyorum cicim hele böyle şiir gibiyse ohhh misss 😍😍😍
Boyum 1,55 ve 1,90 boyunda sevgilim vardı. Boyla olmuyor bu işler. Beğenmekle alakalı.
Benim 181 boyum var niye beğenmesin. Boy takıntısı varsa insanin bilemem xD ama boy pek sorun edilmemeli
Bakmasinlar iyi yapiyolar. Benim boyim 173 falan. Ne kisa ne uzun kizlar bakmiyor. Kisa oldugum icin sirf.
Kısa değilsin knk
@ölmekiçinyaşamak sen boyle diyince kisa olmadim sagol. Bu boydan ne cektim ben biliyor musun sen? Kimden hoslansam reddedilddim sirf boyum yuzunden. Arkadaslarim dalga gecti onemsemiyor gibi yaptim. Gunumuzde 180 alti erkek yok nerdeyse. Bildigin kisayim.
Valla böyle için boy mor fark etmiyor hepsini beğeniyorum
183 boyum var 150'lik kız arkadaşım olmuştu Boy önemli bir unsur değildir Sadece küçük bir kıstas
eğer yerde bir sey aramıyorsa görmez bile. bu nasıl soru ya 😂😂 aşk boyla mı oluyor. Göz görür gönül sever. değil mi
Önemli olan kızın fiziki boyu değil
Etek boyudur.
Mini etekli kızlar her zaman
3-0 öndedir.
Uzun boylu erkeklerin gözü hep kısa kızlarda. Uzun boylu kızlara da aynı boyda oldukları erkekler kalıyor anca :(
Onur tuna ile sevda erginci aşkı diyorlar bana 😂😂
Bakmam baktığım kişi boy kilo orantılı olacak hacı yatmaz gibi olmayacak
onlar da sana bakmaz
Boyum183 kilom 78 daha ne olsun
bu bazen yetmiyor :D
Ben 160 ım sevgilim 178
Ama dersenki ten uyumu olursa ona bşley diyemem o zaman tadından yenmez
Yokluktaysa bakar ama mevcutta 1.70 kız varsa bakmaz
Benim boyum 194 uzun kız da sevdim kısa kız da önemli olan karakterli olması.
Beğenebilir.. Ben beğenirim misal
Beğenir ve beğeniyor da.
Ben 1.58 sevdiğim erkek 1.86 malesefki boyun kısa dedi ve istemedi
Ciddi misin bunu gerçekten dedi mi ya karaktersizmiş boşver.
Evet dedi
Allah vergisi bir şey sonuçta kırılacığını bile bile böyle bir küstahlık nasıl yapar akıl fukarası 😠
Yüksek egosundan dolayı
Sen zayıfmısın
Normal
Senden hoslanmamıstır boyu bahane etmiştir
Takıntısı varmis
Ben de kısa severim
Tercih
Yok onun boy takıntısı varmış herkese 5 cm bile kızda farkeder diyormuş bir kıza ilk sorduğu soru boyun kaç felan böyle birisi
Saçma geldi
Öyle saçma birisi o zaten
Boyum kısa olduğu için zaten hoslanmamistir boy onun için bir güzellik kriteri demek ki
Olabilir herkes herkesi begencek diye bisey yok
Aynen herşeyin hayırlısı olsun zaten
Hayırlısı olsun güzel dedin olsa bide
Boşlukta mısın sen
Hayır değilim neden
Ben boşluktayım
@sendromalsendrom
Yav ztn cok az Kiz uzun sahsen ben 165 ve üstü kiz pek görmüyorm
ama niyeyse ünlü kadınlar oyuncu şarkıcı vs hep 170+ ben de bunu anlamadım skskdkd
Onlar da nadir bn uzun kiz hic görmüyorm bn 163 kendimden uzun yok bsbbdd bnle birler
nasıl nadir ya hepsinin uzun yazıyor boyu internette dksksks gerçi şişirme olabilir ama bilemiycem
tam tersine sevinli bulur benim sevgilim 193tü ben 167
Dediğin ideal ama daha aşağısı olmaz ben 181 cm'im. En son 160 olur aşağısı kurtarmaz :)
kız dediğin ufak tefek olacak. Ele avuca gelecek.180 falan o ne öyle kazulet gibi
Kesinlikle alakası yok 184ck boyum var ancak hep kısa boylu minyon kızlar hoşuma gidiyor 😹
Benden uzun olmayan kızlar daha şanslı benim için:)1.78
Ben 1.55 im sorun olmasın ya 😂
olmaz dr hnm:)
☺️☺️
Bakar boya fazla takilmayin yahuuu gönüller bir olasun yeter ki
Kısa boylu tercih ediyorlar genelde
Seçenek çok fazla olmadıgı için mecbur bakıyoruz
180 ne ki 190 olanlar bile begeniyo
Mesele boy değil zerafet, asalet, zeka 😉
1.92 yim 1.58 sevdiğim olmuştu.
Bakiyorlar bence, ben cok rastladim..
Sevebilir neden sevmesin ki his meselesi bu
Sadece dış görünüse gore karar verecekse bakmaz.
Erkekler minyon severler aksine.
Ben 195 im 160 begendigim oldu yani
Maşallah az kalsin 2 metre olacan
Evet az kalmiş allahtan durmuş
😁😁😁
😊😊
Bakmaz sen 170 e yönel
1.56 olarak avantaj bence yaa
Bence kisa boylu kizlar cok tatli oluyor
Kişiden kişiye değişir bence🤷
Bence hoşlanıyorsa boyundan hoşlanmaz
sevgilim 1.83 ben 1.59 selamlar🖐️😂
Kadinlar penise daha cok ilgilenirler
Çok boy farkı olur ,20 cm fazla
Yüzeyselse bakmaz değilse bakabilir
Trk önemli şey boy değil
Biraz eğilmem gerekir ama bakabilirim 😂
Aksine daha cok seviyorlar :)
E yani 170 altı olmuyor ya çocuğum gibiii duruyor