
Sevgiliniz sosyal mi olmalı, biraz asosyal mi?
#Creeper07_

Şu yaşıma dek öğrendiğim bir şey varsa o da , bir kizin ne kadar cok erkek çevresi veya erkek olan arkadaşı varsa o derece flörtöz oldugudur.. feleğin cemberinden gectigidir.. veya en azindan yakin cevresinde pek cok aç kurtun hazır beklediğidir.. çok dışa dönük kizlardan cok canim yandı.. az cevresi olmasi daha iyidir. Fazla gezip tozmayan,. ağır bir duruşu olan ve kendi işine bakan bir insan oldugunu gosterir bu da.
Çok olanı makbuldür. Küçücük bir fikre kişileri inandırıp zengin olabilir. Hayat sillesini vurduğunda ayakta durabilir. Buradaki soru, çevresi ilişkiye sadakatini bozuyor mu olmalı.
Gereksiz çok olmasın ama çok olmasının bana bir faydası yok, olgunlaştırır ve beni de gereksiz olmayan insanlarla tanıştırır.
Az olmasının bir zararı yok*
Hassşktşr ya. Çok olmasının bana bir zararı yok*
Çevresi çok olmasın az da olmasın, sevilen sayılan birisi olsun ama çok sosyal olmasın efendi efendi takılsın 😂
Cevap
40Cevap
Benim için fark etmez gözü benden başkasını görmeyeceği için...
@Ulusid 22 yıl...
Şey geldi aklıma kızları görünce fetoş, onun kızları da aynı bunun gibi hepsi birbirine benziyordu ya kjhgj 😂😂
Hayırlısı makbuldurr canım 😀
Az olan olacak tabi makbuldür çok olan ilgimi çekmez.
Dan şerfsizin teki ona hayran biri var burada. O da baya popi sayılır ama içi leş ve basit bir insan.
Çevresi çok olmasın ama asosyal de olmasın. Oturup kalkmasını bilsin.
Benim Çevrem Çok Fazla , Onunda Olması Ama Saygılı Düzeyli Olmalı ki problem yaşamayalım
Mümkünse çevresi olmasın 😕 Hiç sevmem öyle çevre mevre
Çevresi çok olsun diyenlere eksi atmaya geldim sdfshshshshsjdn
Aşırı asosyallik de iyi değil de çok da geniş makbül değil ya
Moralim bozuldu, bir tane de Dan abimiz için yakayım.
Benim çevrem pek yok karşımdakinin de öyle olmasını isterim
Yerine göre davranmasını bilmeli.. uçuk ve aşırı bir hayatı olmamalı..
bir kere çevresi çoksa zaten herkes biliyordur. Ben istemem hergün biri yazar kız erkek fark etmez dışarı çıkmak ister az çevresi olsun isterim
Az olsun öz olsun. Çok çevresi olanın yılanımsılarıda çoktur
Çevresi hiç olmasın tek ben olayım benimle yapsın her şeyi benimle sosyalleşsin.
Yok yok, istemem ben arkadaş markadaş. Bir iki dostu olsun bir de ben. Tamam işte.
Çokta sosyallik iyi değil
Sence bu fotoda ne var?😃
Senin görüp benim görmediğim birşey olduğu kesin 😀
Erkekse düzgün erkek çok olsun mümkünse bacıları anası ve benden başka kız olmasın
Çevresi çok olanın bana torpil lazım her konuda 😂😂
çevresinin az ya da çok olması değil ,çevresindekilerin adam olanı , insan olanı makbuldür
Full time asosyal.. kıskanç adamız biz katlanamayiz böyle şeylere kardes
Az olan herzaman kazanamıyor aslında parası olanın çevresi ile alakalı bir durum
Gevşek olmayanı, gevşek değilse bir ordunun içine girdin rahatsızlık duymam.
Çok olsun lazım olur icabında :d eş dost lazım insana
Kıslancım ben anlıyormusun 😂
Anlıyorum.😂
ortası çevresi çok olsa aklına giriyorlar az olsa sessiz oluyo iletişim iyi kuramıyo
Çevresinde kız olmayanı makbuldür.
Kız olmalı djjdjd
Olsun😃
İnşAllah olur ya 😀
Ben senin adına konuştum, kendim istemem.🙂
Nerde çokluk orda b*kluk derler :D
Bir kere ağzını hayra aç belki alem seviyor.😃
Sevgilimin çevresi çok ne kadar korkutsa da beni ona güveniyorum.
Resimdekiler insansa bizim bu sehirde görduklerimiz ne mq
Geniş çevresi olsun isterim.
arkadaş ve aşk hayatına eşit şekilde vakit ayırabiliyorsa fark etmez
Çevresi geniş olan kız bana 100 milyon kilometre uzak dursun
Voş ben voş be ortama bak hatunlara bak hepsi de manken gibi.
Çok çevre iyidir böyle kavga etmek için ve maceralı ilişki için güzel bir uğraş olur
Fark etmez kendini bilsin yeter
az ama en fazla 2-3 kişi 😀 kendi cinsinden
Kız çevresi çok olmasında yeter 😂
Az ve öz olursa çok iyi olur.
Takıldığı insanlar daha önemli çok ya da az fark etmez
Tek olsun benim olsun 😂
Bu bir kriter değil ya. Karaktere bakılmalılılı.
Ben kıskancım istemem
Yalnız fotoğraftaki kızlar bayağı iyiler. 😳
cok çekilmez az olsun öz olsun anlaşabileceğim olsun
Her zaman geniş olmaması daha iyi kaparlar sonra tatlim
Sevgilim bana sosyal olsun
bir kaç arkadaşı olsun
Sadece benimle sosyal olacak ❤
@tamircik yaa sen benim niye her yorumumu birliyorsun söfjadfgjsçdfg :D aslında doğru da dedin , o ışığı kendimde görüyorum , bence de rekabet olacak
az olan tabiki çok olsada ben azaltırım sorun yok
Cok olani benimde cok sorun olmaz 😃
Çevresi ne az ne çok orta halli olanı makbuldür.
Sosyal olsun ama o kadar sosyallik iyi değil.
az olanı tabi de öylesine denk gelmedim
Az olanı tabiki çok olan eve girmiyor
İstediği kadar olsun ama kız olmasın😀
Az olsun mümkünse !
Dan bin zerian kral adam efsane biri yakışır
Az olanı
çevresi az olsun mümkünse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar