Sinirlenince gözü hiçbir şey görmeyen ya da keyfi olmadığında siz dahil hiçbir şeyi önemsemeyen bir partner nasıl yola getirilir? Bu düzeltilebilir mi yoksa ayrılma sebebi midir?
Sinirlenince bambaşka birine dönüşen sevgili/eş ayrılma nedeni midir?
Bu çok başka bir konu ne olursa olsun sinirlenince insanın gözü birşey görmeyebilir ama şuda var şiddet ve çevreye zarar girmemeli işin içerisine normal günde birbirinizin yüzüne gülerken ki anıların yeri başkadır muhakkak hatırlanır ama yaşanılan kötü anılar akıldan hiç çıkmaz demem o ki ne olursa olsun insanız hatlarda yaparız kusurlarımız da muhakkak olacaktır elbette ki ama insan birbirinin tekrar yüzüne bakabilecek kadar tepki vermeli sonrasında öfkesi yarıştığında utanç dolu sözler sarfedip şiddet kullanarak karşısındaki insana veya etrafındaki eşya vb nesnelere zarar verdikten sonra hiçbir kıymeti kalmıyor o sevginin yani saygıyı bitirip sevgiyle bakılmıyor eskisi gibi birbirlerinin yüzüne tecrübeyle sabit eşim aşırı sabırsız öfke kontrolü olmayan ağzına geleni sayan kırıp parçalayan hakaret ve küfür eden birisiydi çoğu zaman her ne kadar kendimi tutsam da bende gaflete düşüp karşılık verirdim ama o bana vururken ben çevreme taşa duvara kapılara vs. Nesnelere zarar vererek hırsımı atardım sonuç? ☺️ 1buçuk aydır ayrıyız ailesinin evinde kalıyor ben tek başıma tertemiz miss gibi huzurlu yuvamda ailemin verdiği terbiyeyle titiz bir şekilde hayatım a devam ediyorum memnunum sorumluluk sahibi olamadıysa evindeki temizlik anlayışını kavrayamadıysa üstüne birde şiddete meyil ediyorsa herkes hak ettiği yerde devam etsin hayatın a ben nizami bir hayat sürdüm bu yaşıma kadar bütün ütülerim tam evim miss gibi kokar yemeğimi yaparım bulaşık bırakmam vs. Ama 2 yıl boyu pislik götürüyordu her yeri ben yapacağım kadarını yaptıktan sonra gördüm ki sorun bende değil hak edenin hakkını verdim kafam rahat sürünsün pasaklı hayatında herkes hak ettiğini bulsun valla ☺️
Teşekkür ederim geçiren sağolsun dicem ama kimin kime geçirdiğini zaman gösterir ve ilk değil son gülen geçirmiş demektir şimdilik gülsün kendisi ben çekildim izliyorum ben kimde ne kadarım kim bende ne kadar 😉 şunu unutmayın nacizane ve dostane bir tavsiyemdir.. Aşk Herşeyi affeder felsefesiyle sürüm sürüm sürünenlere iyi geceler. AFFETTİKÇE BÜYÜYEN TEK ŞEY KAZIKLARDIR.. Bilin istedim 😂😉
Beddua da etmem küfür de hak etmediğinden değil sadece onun gibi seviyesizleşmem ama hak edene hakkını vermediğim her an hak etmediğim karşılıklar aldım. Üzülmesin 3 günlük dünya herkes hata yapar gerek yok affedeyim buna da eyvallah derim diyeeee diyeeee afedersin ama 3 kuruşluk hayatında trilyonluk havayla gezmeye başladı önce kendileri benim kendisine sağladığım yıllarca mücadelesini verdiğim özgüveni sadece 1 abaza a*salağın kendisine yazmış olmasıyla ve ilgi duymasıyla başladı aşırı saçma ve gereksiz bir o kadar da iğrenç boyutta EGOİST TAVIRLARA 😂😂 ve ben Ankara bebesiyim EGO dediğin olay bizim orada halk otobüsü toplu taşıma 😉 hyır yani hadi diyelim ki dünyanın en yüksek tahtına çıktttııııınnn 😂😂 pardon da oturacağın organı söyler misin ❓EGOsu incinmesin diye yüzünün üstüne oturamıcağı için üzerine oturacağı organa benzemeye başlayan bir yüz belirdi aniden karşıma TOTO ☺️ O SAATTEN SONRA BİRDAHA ONA HİÇ ESKİ BAKTIĞIM SAF TEMİZ VE AŞK DOLU GÖZLE BAKAMADIM BAKMAYA DA NİYETLİ DEĞİLİM MASADA UNUTULAN ÇAY GİBİ ÇOK ANİ SOĞUTTU KENDİNDEN VE BU BUZLARI ERİTECEK BİR ISI DERECESİ YOOOK KUTUPLAR BENDEN DAHA SICAK 😉
Evet düzeltilebilir ama sizin tarafınızdan değil, konunun uzmanları tarafından. Öfke kontrol eğitimleri, bir tür sinir hastalığıysa sakinleştirici ilaçlar... vb.
Bana veya ortama zarar vermezse sorun yok. Durmadan devirdiği masayı toplayamam. Ama onu o an yalnız bırakabilirim sakinleşmesi için ya da uzak kalmak isterse o an başka yere gidebilir. Akıl hastası gibi sinirlenmezse sorun yok yani.
Hayır düzeltilmez. Kendimden biliyorum bu sevilen övünülen bir huy değildir. Ama o an içimdeki kötü ben çıkıyor ve kalp kırıyor oysa o an pişman olacağımı biliyorum ama kontrol edemiyorum.
Merhaba, Sinirlenince başka birine dönüşmesi normal bir şey. İnsan sinirlenince değişir doğal olarak. Bende sinirlenince çok fena olabilirim ancak sevdiğime karşı değildir. Düzeltilemez normal karşılamalı böyle bir durumu. Sinir etmemek için taraflar ellerinden geleni yapmalı...
Ancak keyfi yok diye bir şey yok diyeceğim de bu da insanlık hâli olabilir. Ellerimizden geleni yapmalıyız. Keyiflerin yerine gelmesi için fakat ne yaparsak yapalım olmuyorsa yol vermek yakışır. Gitsin keyfini nerde kaybettiyse orda bulsun! 😅
Ayrılma sebebi değildir. Kimi insan sevdiğine küfür bile eder ama bu onun içinden gelerek sarf ettiği bir şey değildir. Sadece ağzından çıkar yürekten çıkmaz fakat bu öfkelenme olayı sık yaşanıyor ise doktora gitmekten korkmasınlar
Çoğumuzda var bu, sebep olamaz bence. "yola getirmek" cümlesi çok saçma. Bir insanı olduğu haliyle sevemiyorsanız ona karışmayın lütfen. Ayrılın veya muhabbeti kesin, değişmeyecek çünkü.
yeterli bir sebep, sinirlense bile insan kendini tutmayı bilmeli. Senden yüz bulduğu için yapıyordur, yavaş yavaş uyararak düzeltebilirsin bence ama emek ister
Bence ayrılma nedeni olabilir çünkü düşünmeden denen laflar çok kırıcı oluyor sonra ne kadar özür dilersen dile ilk can acitmasa da sonradan çok dokunur insana o yüzden laflara dikkat edin kırmayın kırılmayın
En İyi Cevaplar