Görüşler için teşekkürler👍👍👍👍
Saçı çok fazla dökülen bir sevgili ayrılık sebebi midir?
Görüşler için teşekkürler👍👍👍👍

Bahane ararken ben😂😂 Ya saçmalamayın, ilişkileri evlilikleri resmen çocuk oyuncağına çevirdiler. Böyle sebep mi olur? İleride kaza geçirdi tekerlekli sandalyeye mahkum kaldı. Ee, bırakıp kaçacak mısın? Eğer cevap evetse, o ilişkiye hiç başlamayın derim.
Ayrılmak için sebep arıyorsun bence, insan sevdiğinden sırf seyrek saçlı diye ayrılmaz. Dış görünüş için sevgili olmak kadar saçma bir şey yok. Karaktersiz olduktan sonra saçı gür olsa ne olur.
:/ ona söyleceğim kürleri denerse saçı dökülmez
Dr nuderuj😅
Ah nuderuj hshshshd
Jsjsjskk hiiç😂
☺️
Güzel bir ayrılık bahanesi 😂
Jsjsjsj
Cevap
33Cevap
Dış görünüşü için berabersen ayrılırsın, bu mantık yeterli. Çünkü o halinden önce beraberliğe başlamışsın zaten. Dış görünüşünü o kadar önemsemiyorsan ya da henüz saçları çirkin durmuyorsa ayrılmazsın.
Hayır değil, saçı yerine karakteri dökülmesin kafi 😌
Sevgilimin saçları dökülüyor diye ayrılmam, bırakmam bilakis saçları için elimden geleni yaparım, onu doktora götürürüm, gerekli ilaçları yazdırır alırım saçları dökülmesin solmasın
erkek ıcın kellesme dıyorsun , maalesef yaygın .
kel fodul ama kalın ise... cüzdanı yani , olaya ordan da bakmak lazım .
Elbette değil bu saçma şey için sevdiğim kadını bırakamam bazı şeyler sevdiğinde gözüne gözükmüyor her hali güzel geliyor insana
Yani sebep bumu olmali ayrilmak için çok saçma bir ayrilik sebebi benimde dökülüyor vallahi ne yapalim benmi yapiyorum😂😂
Seviyorsam kusurları görmem zaten. Kaldı ki saçı kirpiği benim için kıymetli olsa da onlar için sevmem kimseyi
Hayır çoğu erkeğin sonu kellik saç ile mutlu olmuyorum. Ayrılmam
Sevgilimle arama saçı asla giremez dökülsün nolcak 😅
hayirr keltos kafasini opmiceksem bal dokup yalamicaksam neden sevgilim ki
Sanmiyorum cok seviyorsam dert etmem ben gobegi bile sorun etmemis biriyim heyytt bee
Sevginiz Saç Taneleri Kadarmış Çoğunun, Onlar Dökülünce Sevgi De Bitiyormuş.
Ya irsidir. Yahut testosteron yüksektir.
Ayrılmak için sebep değil.
Bunlar küçük şeyler.
Ayrılık düşüncesi geçiyorsa akıldan, o ilişkiden bir hayır gelmez.
İnşallah sorun olmaz hanımefendiye.
Gerçi iyi bakıyorum saçlara ama hiç belli de olmaz.
Bence değil saç ektirme denilen bir şey var artık :)))
Saçmalıktan bir sebep olur bunu göz önünde bulundurursa.
Hayır değildir
Çünkü zamanla hepimiz değişiyor; bizim de zamanla kusurlarımız olacak; kilo alabiliriz, kırışıklarımız oluşacak
Onda dolayı ilk planda görünüşe değil karaktere aşık olman lazım
Bence değil. Sorun etmezdim.
Saçı çok fazla dökülen bir sevgili kızlar için ayrılık sebebi olabilir.
Onun saçı yaşlansa da dökülmezki
Kel kalacak 🤫
@izzmirlicaglar kalmicak ki
Yav kalacak jilet vurdukça hatta 🤣
@izzmirlicaglar 🙁
Evet karşında öyle oturacak çayını içerken höpürtecek bide ohhhhhhhh
Najsjsj
@izzmirlicaglar canı sağolsun güzel gözlümn
Ne kadar fena birisin çağlar puuuu
Kel matrax🙂😂
Ay hayır😂
Gösterme hayır 😂
Ahhhhhhh hayır dayanamam jdjsjdjdj😂
https://imgyukle.com/i/koVRqP al bak😂😂😂
Kişinin elinde olmayan bir şeyden ötürü soğumam
😂🙈
Ektiririz bir şey olmaz
Hdhdsh
Valla zamanında çok kafaya takardım yaş 22 aslan yelesi gibi hala çok şükür , bence sorun olmamalı karakteri daha önemli
Hayır tabiki önemli olan karakterdir zaten hepimiz yaşanacağız kimsenin güzelliği kalıcı değildir...
Buna uzunca yorumlar yapılmaz. Uğraşmayın sadece, değildir.
Hayır kendi mi döküyor sanki
Güldüm buna😂😂
Hayır saç dökülmesi ayrılık sebebim olmaz.
Ayrılmak için bahane vol bilmem kaç
Hayır kesinlikle ben onun kelinide okşarım😬
Saç nedir ki? Benim için hiçbir değeri yok.
Ayrılmak için bahane arıyırdur
Saçma bir neden olur bence
Bence bu bi ayrılık sebebi olamaz efendim...
Ay hayır tabikide ahajja sinirlerim bozuldu
Sorun değil benim için
Değil. Kel olursa da ektiririz ckdkfk
Hayır asla öyle bir şey düşünmem.
Hayır olamaz olmamalı o ben olamam 🤣🤣
Hayır böyle bir sebepten asla ayrılmam.
Sorun değil..
Ayrılık kesmez derisini yüzerim.
Kellik moda günümüzde 😄
Değildir.
Peruk takar.
Yani seviyorsam, hoşlanıyorsam olmaz.
Kalbi dökülmesin bişi olmaz
Ayrıl hemen keltoştan 😄
Yoo ayrılmam, ama ayrırım.. 😈
bi kez sevmem yeterli
Kel erkekler daha seksi olabiliyor :)
İlişkiyi saça bağlıyorsun bırak gitsin.
Değildir.
niye ayrılayım ki?
Ayrılık sebebine bak Allah'ım sksksk
🙄🙄No
Hayır dökülmesinin bana ne zararı var mk
Ayrılır mısınız?🙄
Hayır.
Yakışıyorsa sorun yok
Sonu kellik ise evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?