Aslında göreceli bir şey ama yaptıracak olsaydım kesinlikle kalbimin üstüne isim değilde nergis buketi yaptırmak isterdim ya da enseme onun yüz sureti olabilirdi dövme tutkum ve sevdiğim aşık olduğum kadına bunu yapmak istiyorum :) peki ya siz nereye düşünürdünüz?
Sevgilinin ismini bedenize bir yere yazdırmak zorunda kalsanız nereye yazdırırdınız?
Duygular kırılabilir ve değişebilir.. dövmeyi severim ama bedenime illa isim yazdıracak olursam çocuklarımın ismini yazardım.. değişmeyen ve kutsal kalan tek isim onların bana göre
En İyi Cevaplar