AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
160Cevap
Ben çiçeğin dalından koparılmasına karşıyım yoksa ne utanacam
Zor degil aslinra bazi kadinlarda bunu hissetriren deger anlam gormiyoruz ya da ben kendi adima konusum ole
Hani bir kalıp var ya ‘erkek adam elinde çiçek mi taşır ‘ gibi. Bundan dolayı almak isteyende almıyor.
Çiçek alan erkeklerin kıymeti bilinmediği için artık zor geliyor.. Keşke gönlümün bir çiçeği olsa da ona çiçek almaya hiç gerek duymasam..
Çiçek alınır ya neden alınmasın? Ben göndermeyi seviyorum ama daha çok 😂
Zor değil sadece herkesin yapabileceği şeyler bana basit geliyor. Bir özelliği kalmadı.
Kılıbık olma da diyebiliriz o duruma. Hem ne yapacanız otu, yazıktır günahtır 😁
yo ben elimde çiçekle gezdim her kız bana hayranca baktı ama yine kaybeden ben oldum.
Yoo hiçte zor değil. Yalnız fiyatlar uçmaya başladı bu aralar.
Genelleme yapmayalım. Benim sevgilim çiçek bahçesindeymişim gibi hissettiriyor.😊
Benimlediyetyap alıoda ne oluyor karnın doyuyormu kokoreç ısmarlasın sana
@rızıo kokoreç sevmiyorum. Tantuni ve etli döner ısmarlıyo balık ekmek bazen 😊
Valla ben ilk ayımız da koca saksıda sıklamen çiçegi almistim otobüste az utandim ama olsun, verice yüzüdeki ifade herseye değerdi 😊
Hayırlısıyla helalim olursa alırım. Ama şu da bir gerçek ki bir gülden çok daha kıymetli olur. Daha iyi seylerle mutlu olmasini isterim.
Çiçek Dalında güzeldir ; götüreyim istediği kadar koklasın
Kadınlara Çiçek Almayı Seven Biriyim Çiçeğimi Kabul Etmeyenler Utansın Ne diyim
Ben elimde çiçekle eve gelmeye utanırım. Ya bir gören olursa vs diye korkudan olsa gerek. halbuki eşşek kadar adamım hiç bir şeyden korkmam ama iş çiçek almaya gelince kedi gibiyim napim elimde degil
Belki o da atanamamıştır, parası yoktur. Şaka bir yana çok haklısınız hanımefendi. Ciddiyim. :/
çiçekle memnun olmaktan vaz geçip daha faydalı şeylerle memnun olmak niye bu kadar zorsa ondan dolayıdır sanırım
çek almak zor değil size düşünüp aldığımız ilk çiçeğin 1 parçasını bile saklamamanız koyuyorrrrrrrr
Zor degil benim için sadece alacak kimsem yok öyle...
Zor olduğunu nerden çıkardın. Sevgilin odunsa biz napalım
Kimi ala ala işin cılkını çıkarır kimi de 1 papatyaya hasret bırakır
Suratında aptal bir tebessüm ile etrafta sevgi kelebeği gibi gezmek pek hoşumuza gitmeyebiliyor.
Zorlarına gidiyor erkekliğe bk sürdürmüyorlar işte.
Daha önce almıştım ve sevgilim olduğu müddetçe de alırım hediye
Hayır çiçeğe vereceğim paraya acıdığım için taşımak istemem ben
Alsalar ne almasalar ne. Mutluluk sevgi bir cicek ile gelickse gelmesin
Ben değer veriyorsam alırım ve hiç kimseden de çekinmem ne derler diye 😇
sevgilim olsaydı kesin alırdım ama olmadığı için almıyorum
Alırım hemde seve seve ama değerimi bilecek bir sevgilim yok
Ben aldım teşekür bile etmedi, g. Tüm
Ayıp etmiş
Kim demiş zor diye? Ne çiçekler aldık biz..
Helal bee
☘️☘️
Kadının kendi çiçek zaten ne gerek var hem ondan guzel bir cicekmi varmış
ahahah bahane
Bak ya niye olsun bahane
bilmiyorum artık bu hep bahane gibi geliyor :D
Sen oyle algılıyorsun aslında erkekler için kadınlar bır cicek tır
İyi öyle olsun
😊😊😊😊😊 🌻🌻🌹🌸🌺🌹
Elimde Neden gezdireyim sipariş verip kapısına kadar göndermek varken
Kadınlar değer vereni seviyor mu? Diye sor bakam hem cinslerine
bir saat sonra adımızı dahi unutan günde yüz kişiden çiçek alan kadına çiçek almak tuhafına gidiyo olabilirmi
Şahsen çiçek saçma bir hediye gibi geliyor bana.
O'nun yerine toprağin içine bir tohum ekmeyi tercih ederim.
Çiçeksepeti diye bir uygulama var onla alakası yok da düşünemiyoruz o yüzdendir
Niye utanıcam ya sararım çöp poşetine..
çok romantik
Poşet kalp kırıklarımı koymak için lazım oluyo, çiçeği verince onları koyarım
Çiçek böcek bana göre değil ya lahmacun getirsin yeter skdkmdnd
Neden çiçek alayım söyle?
Birlikte olduğun insanı mutlu edebileceksin diye mesela
Beni mutlu edecek birşey yaptığında mutlu olduğumu göstermek için alabilirim sadece.
her şey karşılıklı diyorsun
Babet köpeği değilim, ne kadar köfte o kadar ekmek :)
Ciceklerin. kapatılmasına karsiyim. beni mutlu etsin yeter
zaten kadınlar çiçek gibiyken neden çiçek alalım ki :D
insanın içinden gelmiyorsa neden anlamakta zorluk çekiyorsunuz
Ben çicek alırım ama bil bakalım ne yok.
Kadinlar icin bir erkege cicek almak neden bu kadar zor?
Yo değil, bir kırmızı gülle tav olurum.
Okadar da yapma bari
Mezarlık kenarından gecseler koparıp gotururlede pek yol üstünde degil
Kalaslar
Mesele çiçek almak degil. mesele cicek elindeyken herkesin hanzo gibi bakmasi
Benim için zor değil ben hep çiçek alırım sevgilime
Kadınlar güldür ma çiçektir çiçeğin üstüne çiçek koklamamamız gerek
Ben anneme ve ablama genelde alıyorum ve hiçte çekinmiyorum. Bence sorun çiçekte değil. Sorun verilen değer de.
Çiçek alacak bir sevdiğimiz olduda biz mi almadık
Ben çiçek yerine çiğköfte isterim mesela
Bize böyle gelin :)
@ccaandemirci geldik noldu hani benim çipköftelerimmm
Bende merak ediyorum bunu... 😱😂
Benimki çiçeksiz gelmiyor. Öyle bir sorunum yok
mrs_kaif vavvv senın sevgılın layt erkek kepeklı erkek :)
@rızıo AŞIK bir erkek
mrs_kaif bence kırmızı gül alsam sevdim kadına sevınırmı bıde yanında tek taş pırlantamı 5 taşmı alıyım
@rızıo Seni seviyorsa bakışın bile onun için dünyalara bedel emin ol.
mrs_kaif bırbırımızden hoslanıyoduk duygularımı paylastım ama sonra bana küstü bılmıom nedenını face bıle engelledı cok ozledım onu ona kırmızı gül alıp sevdımı soylucem evlenmek ıstedımı ve bekarlıktan sıkıldım evlencem kabul ederse
Çİçek dalında güzeldir. 😂🙈
Yeşilaycıyız biz ölmelerine gönlüm el vermiyor 😂
Yoo hiçte zor değil ben olsam alırdım 😂😂😂
Çiçek böcekle mutlu olan kaldı mi ya