• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Erkekler için bir kadına çiçek almak neden bu kadar zor?

Atanamamis_Fakbadi
Atanamamis_Fakbadi Takip Et
Xper 6 Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
47
Yapay Zekaya Sor
Elinde çiçekle gezmek sizi daha az erkek mi yapıyor?
Neden yani?
Erkekler için bir kadına çiçek almak neden bu kadar zor?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Anthemiss
    Anthemiss Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    Kendini geliştirememiş olan kısmı bunun utanç verici, erkekliği düşürücü bir durum olarak nitelendiriyor. Onlarında bir suçu yok aslında toplumumuz onları öyle yaptı. Kılıbık görünürüz diye ötleri şeylerine karışıyor. Oysaki sevdiklerini sevindirecekler haberleri yok. İlla pahalı olmasıda önemli değil burda esas olan düşünüp getirmek düşünceli olmak. :) dışardan bahçeden papatya bile toplasa gelse mesela cok tatlı bir görüntü olur. 🌼♥️ Kadınları mutlu etmek aslında bilene ne kolay.

    4
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Anqry
    Anqry Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 47%
    +1 yıl

    👍👏 gerçekten öyle. Nişanlımla Bakırköy'de buluştuk. O sıra kavgalıydık. Çiçekçi yanaştı yanımıza. Çiçekçi çiçek alsın diye zorladıııı zorladıı öyle aldı.

    Peki ben ne yaptım? Evde O çiçeği tam çöpe atacakken, ablam duur dedi. Yazık çiçeğin ne suçu var ver vazoya koyayım dedi.

    Bende anlam veremiyorum neden almak bu jadar zor geliyor.

    2
    0 Yorumla
  • Hain__kostok
    Hain__kostok Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 46%
    +1 yıl

    2 gün sonra solup gidecek olan bir bitkiye para ödemek zoruna gidiyordur çünkü. saksı çiçeği olursa ayrı tabi. bir de gidip o kadar süsletip püsletmek dahada zoruna gider. solacak işte 2 gün sonra. atacaksın çöpe. haa eğer üç beş sene saklayacağını bilsem botanik bahçesine çeviririm evini ama atıyorlar işte.

    1
    6 Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      O zaman saksı alın.

      Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      ya da bitki tohumları alın beraber büyütün

      Yorumla
    • Hain__kostok
      Hain__kostok
      +1 yıl

      Saksı alıp sağlığımı tehlikeye atamam

      Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Nie

      Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Ne alaka

      Yorumla
    • Hain__kostok
      Hain__kostok
      +1 yıl

      Karsı cinsim duyguları heran değişiklik gösteriyor ya da bana Öylesi denk geldi bilmiyorum bişey yaparken iki kere düşünmek lazım. saksıyı beğenmeyip kafama fırlatabilir.

      Yorumla
  • Wilsalas
    Wilsalas Takip Et
    FenomenXper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kadınlara çiçek alınmaz. O sadece çiçekçilerin uydurduğu birşeydir.
    Kadının zaten kendisi çiçek olduğu için gerek bile duyulmaz. Çok birşey almak istiyorsam su alırım. Çünkü çiçeğin suya ihtiyacı var olduğunu bilirim. umarım bu bir haklı neden olarak sayılabilir.😊

    7
    2 Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      Bence bahane ama sen bilirsin :))

      Yorumla
    • Wilsalas
      Wilsalas
      +1 yıl

      Neden hep erkekler alıyor birazda kadınlar alsın çiçekleri diye yorum yapan biri görürsen bu ben olabilirim.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

56

Cevap

158

Cevap

  • barraquda
    barraquda Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 44
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı.

    Ozene bezene Aldigimiz nice özel ciceklere burunlar kivrilir , çöpe atilirsa biz de o cicegi tasidigimizda aptal gibi hissetmeye baslariz kendimizi bir sure sonra. Şahsen bir daha kolay kolay kimseye cicek almam. Pek cok erkegin de benzer seyler hissettigini dusunuyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Şeftaliturşusu
    Şeftaliturşusu Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 32
    +1 yıl

    Mesele çicek değil. Ona değer verdiğini hissettirmek.

    6
    0 Yorumla
  • Kim_Bilir_Belkidee
    Kim_Bilir_Belkidee Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl

    Merhaba,
    Hiç zor değil ki! Zor olduğunu kim söylüyor?

    2
    0 Yorumla
  • Karanlıklarİçinden
    Karanlıklarİçinden Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Peki çiçek alınca ne oluyor?
    Sevdiği kadına kendisini değerli hissettirmeyen bir erkek bu işi bir çiçekle mi başaracak?
    Sevdiği kadına onlarca yolu varken romantizmi tattıramayan bir erkek bunu bir çiçekle mi başaracak?
    Bütün güzel duyguları sevdiği kadına tattıran bir erkek bunu bir çiçekle mi taçlandıracak?
    Tamam çiçek almasına alalım da nedir yani.. 🙂

    1
    3 Yorumla
    • misscupcake
      misscupcake
      +1 yıl

      Çok haklısın aslında çiçek sadece kadını mutlu etme yollarından birisi ama ilk başta sevgiyi hissettirmek var

      Yorumla
    • Karanlıklarİçinden
      Karanlıklarİçinden
      +1 yıl

      @misscupcake buradaki ironiyi anlayabilen birisi çıkmış neyseki :) Yoksa çiçek hiç almayalım demiyorum hatta hergün alalım lakin bir çiçeğe haddinden fazla anlam yüklemekte bence doğru değil.

      Yorumla
    • misscupcake
      misscupcake
      +1 yıl

      Çiçek almadan önce sevdiğini hissettirmen lazım zaten kızlar sevdiğini hissettikten sonra çiçeği görmeseler çiçek akıllarına gelmez başkaları yüzünden oluyor bu sevgiliye çiçek alma eylemini kim başlattıysa onun suçu bence xjkdjdjdkkdjf

      Yorumla
  • _maybe_one_day_
    _maybe_one_day_ Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 37%
    +1 yıl

    Çiçek değil çikolata alsa daha mutlu olurum. Çiçekler koparılmasın dalında kalsın 🌸

    2
    2 Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      Saksıyla da alabilir canım :D

      Yorumla
    • _maybe_one_day_
      _maybe_one_day_
      +1 yıl

      İyi madem hadi 😃

      Yorumla
  • Run-Forrest-Run
    Run-Forrest-Run Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    Bana kalırsa bu etrafınızda ki erkeklerden kaynaklanıyor.. Biz alıyoruz sevdiklerimize Atanamamış hanımefendi..

    1
    7 Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      Üzdün

      Yorumla
    • Run-Forrest-Run
      Run-Forrest-Run
      +1 yıl

      Üzül diye değil, çevrene daha dikkatli bak diye..

      Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      Yok hiç öyle çiçek alan herkes gereksiz masraf olarak görüyor

      Yorumla
    • Run-Forrest-Run
      Run-Forrest-Run
      +1 yıl

      Bunu partnerinize dile getirdiniz mi peki?

      Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      Partnerim yok 😅 olsada dile getirmem ben mi söylicem bana çiçek al diye 😁

      Yorumla
    • Run-Forrest-Run
      Run-Forrest-Run
      +1 yıl

      Bizim bazen yontulmamız lazım biliyorsunuz :)

      Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      Bu yaşına kadar yontulmamış adamı ben napayım

      Yorumla
  • nirhamm
    nirhamm Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Kafalı ona basmıyor, düşünüyorlar bile söylesen belki

    1
    6 Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Yaa yanlış gitmiş cümleler benim yerime kim yazıo bunları ki

      Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      asddfgfh bende anlamadım anlamış gibi yaptım :D

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Bacım bunu ben yazmadım 😂😂😂

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Kafaları buna basmıyor, düşünmezler bile söylesen belki yaparlar isterlerse oda

      Yorumla
    • nirhamm
      nirhamm
      +1 yıl

      Doğrusu bu 😂

      Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      tamamdır :D

      Yorumla
  • Bikaktüsss
    Bikaktüsss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    Bı kere benimki poşete koydurtmuş🙄 utanıyor olabilirler😅

    1
    2 Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      Yok artık ahahahahha :D boğdu çiçekleri :D

      Yorumla
    • Bikaktüsss
      Bikaktüsss
      +1 yıl

      Olsundu😃

      Yorumla
  • baranbedri
    baranbedri Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45 , eic 51%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 414 cevap paylaştı.

    Çiçek almak zor değil yerine göre alıyorum özelse benim için ben kendimin düşüncesini söyleyeyim gerçekten seviyorsam sevmiyorsam çiçeği aldığım bayanda hoş durmayacağı için almam çünkü o görüntüyü kendimde içselleştiremem...

    1
    0 Yorumla
  • Furkanulaş
    Furkanulaş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 35%
    +1 yıl

    O çiçeği erkekden aldık dan sonra eve götürebiliyormusunuz onuda söyle :)

    1
    2 Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Furkanulaş
      Furkanulaş
      +1 yıl

      Çok nadir kişiler bence

      Yorumla
  • haylazzzponcik
    haylazzzponcik Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 59%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Çiçek yerine ekmek alır her gün
    Et alır hafta da bir kere tavuk alır en azından yersin içinde kalır solup gitmez erkek kafası 😂😂

    4
    2 Yorumla
    • Cnsikintisi
      Cnsikintisi
      +1 yıl

      😀👏👏👏

      Yorumla
    • Kim_Bilir_Belkidee
      Kim_Bilir_Belkidee
      +1 yıl

      Valla benim kafadan ama ben çiçeği de eksik etmem 😅

      Yorumla
  • Synetesia256
    Synetesia256 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 43%
    +1 yıl

    Aldığım kişi bana "Emrah böyle şeyler yapma en sevmediğim şeydir erkeğin çiek alıp getirmesi, ne öyle yapmacık yapmacık hareketler" dediğini düşnüürsek

    2
    0 Yorumla
  • ilyess
    ilyess Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 42%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Vallahi elinde çiçekle gezmek beni bile hayattan soğutuyor. Çöpe atmışlığım bile var. Almasınlar o ne öyle ya! Bari çikolata alsın baklava falan alsın da oturur yeriz.

    3
    0 Yorumla
  • _YalnızოKâlp_
    _YalnızოKâlp_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Ben aldım papatya hatta kızı tanımıyordum bile işyerine gönderdim tanışmak için ama çok kabaca terslendim.

    1
    1 Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      Sad stroy

      Yorumla
  • bentuzlukdegilim
    bentuzlukdegilim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Alt komsumuzun ilk evlilik yıl dönümleri esi eve çiçekle geliyor kadın küsmüs bana cekirdek alsan daha cok mutlu olurdum diye erkeklerde şaştı ne yapacaklarını

    2
    0 Yorumla
  • everkeğii
    everkeğii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Asıl kadınlar için neden bu kadar zor bir erkeğe çiçek almak , hep kendinize bekliyorsunuz Herseyi bikerede siz bir incelik bir romantiklik yapın sadece kadınlar mi çiçek seviyor sanıyorsunuz.😒

    1
    3 Yorumla
    • Mervee8282ğ2
      Mervee8282ğ2
      +1 yıl

      Helall sana 😂😂

      Yorumla
    • everkeğii
      everkeğii
      +1 yıl

      Teşekkürler ☺️🌸

      Yorumla
    • Mervee8282ğ2
      Mervee8282ğ2
      +1 yıl

      😊 😊

      Yorumla
  • Splendour222
    Splendour222 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38 , eic 55%
    +1 yıl

    Ölen birşey neden ister bu bayan milleti? Onun yerine kitap alirim biraz kultur katsin bilgi katsin kendine daha iyi. O da olmadi guzel bir yeme cikilir ama bos bu cicek işi.

    1
    0 Yorumla
  • JaniS_
    JaniS_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Çünkü erkek gösterişi sevmez. Bir çok şeyi içinde yaşar çicek almak zor değil çiçeği alırız kurye gider bırakır. Niye aptal aşık gibi elimizde çiçekle dolaşalım

    1
    0 Yorumla
  • nazımizmir
    nazımizmir Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    kadını bulduk da çiçeği mi kaldı efendim😀 alın size çiçek🌼🌺🥀🌹🌷🌼🌻

    1
    1 Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      Merci

      Yorumla
  • özgürhukuk
    özgürhukuk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben sevdiğime almaktan çekinmem ama bil bakalım kim eksik gkfkf

    3
    1 Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      oda olur kanki

      Yorumla
  • MaSksTeR
    MaSksTeR Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı.

    Bazı kızlara bakıyorsun ne karakter ne tip ne fizik nede ahlak. Ergen ergen tavırlar. Ama ne çiçeği eksik olur nede hediyesi. Adam akilli kizlara bakin etrafınıza. Hiç hediye alınmamıştır

    1
    0 Yorumla
  • ƛƬMƛƇƛ
    ƛƬMƛƇƛ Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl

    Benim için çiçek sevgi göstergesi değildir. Lakin sevdiğim insan eğer böyle şeylerle mutlu oluyorsa gidip alırım çiçeğimi. Erkeklikle falan bir alakası yok. Romantiklik lazım :D

    2
    0 Yorumla
  • Üyeİptal
    Üyeİptal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl

    Ben çiçeği o kadar boş buluyorumki yani iki gün sonra çöpe gidecek olan bişey sonuçta. Küçücük kaktüs severim onlara bayılırım

    1
    0 Yorumla
  • Green_mile_devi
    Green_mile_devi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 60%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    Alması çok kolay da kadın gibi kadın çıkmama ihtimali var; sonrasında insan kendini garip hissediyor...

    1
    0 Yorumla
  • Disorder_
    Disorder_ Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 32%
    +1 yıl

    Anlamsızca klasikleşen şeylerden biri zaten, almasınlar dalında daha tatlı. Alacak olanda bir kaç kilo alsın tabi de reçel yapayım.

    1
    0 Yorumla
  • ΠερσέαςΗρακλής
    ΠερσέαςΗρακλής Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 40%
    +1 yıl

    Zor değil çiçek almak basit iş. Zor kısmı şu bazı erkekler çiçek alınca erkekliklerinin yumuşadığını düşünürler buna neden olanda çevre baskısı.

    1
    0 Yorumla
  • zigan
    zigan Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 36%
    +1 yıl

    ben alırım hiç gocunmam ama çiçeği sallaya sallaya götürmem. olan va rolmayan var alan var amayan var istemem kimse üzülsün.

    1
    2 Yorumla
    • haylazzzponcik
      haylazzzponcik
      +1 yıl

      Çiçeği aldın da olmayanları düşünüyorsun

      Yorumla
    • zigan
      zigan
      +1 yıl

      @haylazzzponcik neden şaşırdın? bende böyle.

      Yorumla
  • referee10
    referee10 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 32%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    kendimi bu genellemeye dahil etmiyorum ;) ama sorunun yanıtı şu;
    Çevredekilerden light damgası yemek istemiyo çoğu erkek..

    1
    0 Yorumla
  • ForLive20
    ForLive20 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 53%
    +1 yıl

    Çekinmedim hiç fazla dikkat çektiği için gözler seni izliyor ya o biraz rahatsız etsede umursamam belli bir seviyede

    1
    0 Yorumla
  • Kaderr24
    Kaderr24 Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Tabi ki alabilir ama verdiği değer, sevgi çiçekle de bağdaştırılamaz. Bana bir kelime söylesin belki o 1000 tane çiçekle eş değer olabilir.

    2
    0 Yorumla
  • simm25
    simm25 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Almasın mümkünse elinde çiçekle gezmeye utanıyorum alıcaksada illa eve yollasınn çiçeksepeti. com dan olsun ama bir zahmet

    1
    0 Yorumla
  • DonukPrenses
    DonukPrenses Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 36%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Saksı çiçeği seviyorum ben sagolsun evi saksı ile dolduruyoruz

    2
    0 Yorumla
  • yakamoz922
    yakamoz922 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 51%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Öküzler çünkü anca çene yapınca alıyorlar bir önemi kalmıyor zaten

    2
    0 Yorumla
  • ÇatlakAhGase
    ÇatlakAhGase Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 50%
    +1 yıl

    Çiçek sevmiyorum açıkcası bana sarılsa samimi bir şekilde daha sevimli olur :)

    2
    0 Yorumla
  • Gizlicift3435
    Gizlicift3435 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl

    Hee yaa benim odun arada yapıo ama genede nadir yani

    2
    0 Yorumla
  • PaskalyaTavsani
    PaskalyaTavsani Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 34%
    +1 yıl

    Çiçek almasın abi bakacaksınız çiçeği sevgisini başka yollarla göstersin çiçek nedir ya? Alınan çoğu çiçek zaten ya solup gidiyo ik haftada ya da ailenin haberi olmadığı İçin işte okulda kalıyo ya da çöpe atılıyo

    0
    0 Yorumla
  • Die-Mutter
    Die-Mutter Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    bu sabah gördüm birini takım elbise ve elinde kırmızı gül ile ) çok yakışmışdı

    2
    1 Yorumla
    • efebozkurt06
      efebozkurt06
      +1 yıl

      İlk buluşmasıdır o yüzden ben çiçek yerine bir kg baklava almayı tercih ederim

      Yorumla
  • gamzeliwammm
    gamzeliwammm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yani erkeğin seni sevdiğini göstermesi için çiçek almasına gerek yok

    1
    3 Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      Ben alıp almamasına değil aslında neden ellerinde taşımaktan çekindiklerini anlayamıyorum.

      Yorumla
    • gamzeliwammm
      gamzeliwammm
      +1 yıl

      Ben çiçekle gezen erkek gördün mü komiğime gidiyor

      Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      Bana sempatik geliyor

      Yorumla
  • Eevolution
    Eevolution Takip Et
    Bilge Yaş: 44 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Çünkü hem pahalı hem doğa cinayeti hemde milletin ortasında ulu orta mal gibi durmak var sonuçta

    1
    0 Yorumla
  • abuklasubuk
    abuklasubuk Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 45%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Ben kaktüs seviyorum buket cicek alinmasin zaten :D

    1
    0 Yorumla
  • kontrato
    kontrato Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 52%
    +1 yıl

    COCUK BANA ÇEKİNİYOR UTANIYORUM ÇOK BASİT geliyor farklı birşeyler lazım dıyordu

    1
    0 Yorumla
  • Çilek_22
    Çilek_22 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 78%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    Aşık değildir. Aşık bir erkeğe denk gelsen gör bak neler yapıyor. Bırak çiçeği kapında bile yatar 😀

    1
    1 Yorumla
    • rızıo
      rızıo
      +1 yıl

      Çilek_22 vavvv çiçek almadımda 5 taş ı görünce bayıldı bırak kapısında da yatarım herkesi satarım

      Yorumla
  • Elendil16
    Elendil16 Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı.

    çünkü alınan çiçekleri poşette taşıdığınız için delikanlı

    1
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    birçok defa aldım da gönderdim de..
    kadınları mutlu etmek bu kadar kolayken neden göndermeyeyim :)

    2
    0 Yorumla
  • JustWendy
    JustWendy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 37%
    +1 yıl

    Sevgisini hissediyorsam çiçek almasa da olur. Zaten bir çiçeğe çiçek verilmez hadi eyv

    1
    0 Yorumla
  • AtılganPonçikMen
    AtılganPonçikMen Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 49%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 860 cevap paylaştı.

    Yooo hiç utanıp sıkılmam aksine hoşumada gider kadınımı mutlu etmek

    1
    0 Yorumla
  • teomanhayranıbirkız
    teomanhayranıbirkız Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    ya cikolata alsada yeter illa cicek beklemeyin sizde

    1
    0 Yorumla
  • cesursuz
    cesursuz Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Sanki o çiçeğe çok iyi bakiyosunuzda. Alıp çöpe atıyosunuz öyle gün boyu elde kalmaz

    2
    0 Yorumla
  • acelyasuu
    acelyasuu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Aman yanlışlıkla mutlu olur seviniriz falan Allah korusun

    2
    1 Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      😂andhdhsnduchbeks

      Yorumla
  • Mamett27
    Mamett27 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Araba olursa evinde otoparkı alttaysa asansordede kimseye denk gelmiyorsa hiçte zor degil

    1
    1 Yorumla
    • Atanamamis_Fakbadi
      Atanamamis_Fakbadi
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • Astsubay3306
    Astsubay3306 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Yav biz bütün paramızı hanıma veriyorux zaten, kendilerine alsınlar 😂

    2
    0 Yorumla
  • BOD-COD
    BOD-COD Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Zor olduğunu kim söyledi ki? Elbette alınır neden alınmasın

    1
    0 Yorumla
  • krmankara
    krmankara Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Seven bir erkek için zor olmamalı, o çiceği sevdiğine aldığında yaşadığı mutluluğu görüp mutlu olmayan erkek gerçekten sevmiyodur.

    1
    0 Yorumla
  • tiqen
    tiqen Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Sacma bence ya gereksiz gosteris onun yerine manevi degeri daha yuksek ve kalici olan bir sey daha mantikli geliyor bana

    1
    0 Yorumla
  • qarizma_034
    qarizma_034 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 651 cevap paylaştı.

    Aslında kadınlar çiçekten çok o düşünceye sahip romantik zarif adamı düşlüyor çiçekte aracı buna asıl olan o duygu 😉

    1
    0 Yorumla
  • rızıo
    rızıo Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Atanamamis_Fakbadihanım efendi ben bir kere aldım bir buket gül cok utandım millet tuhaf bakıodu

    1
    0 Yorumla
  • hhangoverr
    hhangoverr Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Özgüveni yoksa almayada elinde çiçekle gezmeye de korkar yani yapacak birşey yok

    1
    0 Yorumla
  • Aranel12
    Aranel12 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Elinde sopayla gezmek kadınlara göre erkekleri daha çok erkek yapıyor. Yadsınamaz gerçek. 😉

    1
    0 Yorumla
  • Alemdaralii
    Alemdaralii Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Bence zor değil ama ben çiçek almak için özel günleri beklemem aklıma düşünce alırım

    4
    0 Yorumla
  • SuatKaplan
    SuatKaplan Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl

    Zor değil bizi olduğunuzdan daha da az erkek yapmaz ama almayanlar da erkektir tıpkı öküz gibi

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (154)
Devamını Gör(199)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler için bir kadına çiçek almak neden bu kadar zor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler için çiçek almak neden bu kadar zor? 53 cevap verildi
Kadınlar neden Erkeklere çiçek almıyor? 6 cevap verildi
Kadınların çiçek sevdigi bu kadar belli iken erkekler niye almıyor? 44 cevap verildi
Erkekler neden sevdiği kadına çiçek almaz? 36 cevap verildi
Kadınlar neden erkeklere hiç çiçek almaz? 💐 103 cevap verildi
Erkekler niye çiçek almaya karşı ? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨