Sanırım çoğumuz aldatıldık.. Peki aldatıldığımızı öğrendiğimizde hayatımızda ne değişti? Kendimizi mi sorguladık, suçladık bunun için yoksa karşımızdakini mi? Hatayı kimde aradık? İnsanlara olan güvenimizi mi kaybettik yoksa kendimize olan özgüvenimizi mi? Ben sanırım insanlara olan güvenimi kaybettim.. Ya siz?
Aldatılmak özgüveninizi mi sarsar, insanlara olan güveninizi mi?
Ben şöyle bişey yaşadım fakat adını siz koyun biz nişanlıydık duğunumuze 2 ay kalmıştı dugun alışverişini yaptık nikah işlemlerimizi tamamlamak için gun sayıyorduk sonra ne olduysa oldu tartışma cıktı aramızda ve ayrıldık duğunumuze 2 ay kalmıştı dusunun 2 sene nişanlı kalmıştık canımı dişime takarak calıştım cabaladım ve terketti beni 15 20 gun sonra baska biriyle sözlenip iki bucuk ay sonra dugunu olmuştu. Gerçek arkadaslar bizzat kendim yasadım ve bu olay olalı bir bucuk sene oldu hâlâ psikolojik tedavi görüyorum sukur ıyıyım eee tarihi bir yerde çalıştığım için gelin ve damatlar fotograf cekilmeye geliyorlar iste sadece içimi sızlatan tarafı biraz o aslında her gelin ve damat gördüğümde içimde bir şeyler kopuyor bir yerler acıyor sanki
Önce durdum ve kendimi sorguladım. Ben nerede hata yaptım dedim. Bunu ona da sordum ve cevabını veremedi. Kişiliksiz varlıkların hataları öz güvenimi sarsmadı, insanlara olan güvenimi hiç etkilemedi. Hepimiz insanız ve kimse bir diğerinin hatasıyla yargılanamaz.
Genelde aldatan kişi ben olduğum için artık iyice yüzsüz oldum resmen.. Şakayı bir kenara bırakalım ben gerçekten bir tane kızla yetinemiyorum. Lez ilişkilerim çok fazla <3
Aldatılacak kadar çok kişiyle beraber olmadığım için hiç düşünmedim 😊
Ama başkalarının davranışlarını şuanki işimden dolayı gördüğüm için özgüvenim daha da arttı ve insanlara güvenim bir hayli azaldı; meğer ne kadar masummuşum diyorum birkaç yıl önce 😃😃
aldatılmadım en azından bildiğim kadarıyla.. ama aldatılsaydım suçu kendimde asla aramazdım, insanlara olan güvenimi de kaybetmezdim.. problem bende değil aldatandadır.. çünkü eğer benimle ilgili herhangi bir konuda tatminsizlik yaşıyorsa, ayrılır, aldatmaz.. aldatmak, karaktersizlerini yapacağı bir fiildir..
İnsanlara olan güvenim ya da özgüvenim sarsılmaz. Sadece o kişinin ne kadar basit olduğunu ortaya koyar. Cemal Safi'nin dediği gibi : İlk defa vurmadım başımı taşa Yanıla yakıla geldim bu yaşa Sanma ki sen beni aldattın hâşâ Çoktandır başladı bende bitişin O senin aslına rücu edişin...
Aldatmak şerefsizlik olduğu için insanlara güven konusunda ağır yaralar acar özgüveni etkileyecek bir durum yok aslında özgüveni kırılıp güveni kırılmıyorsa psikoljik destek alsın zaten
Ben kendimden bişey kaybetmem karşımdaki karakterinden vazgeçmiş olur ama insanlara olan güvenimi de sarsmaz çünkü bilirim ki bir kasa elmada 1 çürük çıkınca hepsi çürük olmaz
Birinin yaptığı hatayı başkasına çektirmek gibi bir hayat felsefem hiç olmadı kişi karşısın dakini değil kendini aldatır sadece beni aldatanla da asla işim olmaz o dakikadan itibaren o yoluna ben yoluma
Siz kendinizi kandıran güzel giden bir ilişkide aldatma olmaz illa birilerine serefsiz vs otekilestirmek neden siz hırsızlık yapana da onursuz pislik falan dersiniz hicbisey sebepsiz olmaz aldatma da öyle adam kadına ilgi göstermiyo etmiyo kadın boşluğa düşüp tabiki aldatabilir aldatma dogrudur demiyorum tabiki yanlış ama aldatılan kişi illaki suçludur en az aldatan kadar olmasa da suçludur ilişkilerde iletişimsizlik büyük bir sorun net bir şekilde isteğini rahatsız olduğun şeyi güzel dille söyleyeceksin partnerinle iletişim kurabileceksin aynı frekansta güzel uyumlu bir ilişki de tarafların birbirini dinlediği birbirine saygı vw sevgi gösterdiği bir ilişkide aldatma olmaz yani kimse iğneyi kendisine kendisine batirmiyo karşı tarafı suçlamak kolay değil mi ben eski sevgilisini kotulemeyeni görmedim işte herkes ben haklıyım gozuyle bakarsa aldatma da olur herşey de olur
Tabiki oyle dogrusu sizin dediginiz ama aldatılan kisinin eksik yaptığı bise illaki vardır ve aldatılır bunda hemfikir olalım yani demekki bisey eksik ki aldatıyor aldatan kadın olsun erkek olsun bir problem vardır ki problem büyüyerek aldatma olur ben bunu diyorum tabiki yoksa en iyisi iletişim yoluyla kimsenin gönlünü kirmadan halletmektir
Evlilik namaz kılmak gibidir Allahu ekber dediğinde tekbir aldığında sağa sola bakılmaz açık ve netim hiç kimse mazeret bulmasın erkeğide kadınıda beş dakikalık zevk için hem ailesini hem kendini hem bu dünyasını hemde ahiretini yakmasın
Kardeşim sizle biz anlaşamıyoruz ben aldatma dogrudur demedim sadece olayın nasil geliştiğini bilmeden sadece aldatan kişiye yüklemek yanlıştır dedim. Neyse kardeşim sizin görüşünüz size benimki de bana iyi akşamlar
Içerisinde yalan olan her ilişki aşk, ev, iş vesaire kısaca herşey tüm kişi, durum ve olaylara daha şüpheci yaklaşmamı sağladı. Oysa tek beklentim verilen sözlerin tutulmasıydı. Ben hâlâ verdiğim sözleri tutabiliyorum en azından bunu kaybetmedim..😊
Al hadi hançeri vur hadi sırtıma acıma nasılsa kahpelik son moda.. diyen Ömer danış sözlerinde sevgiliye sitem ediyorsa demek ki insanlara olan güven zedeleniyor..
En İyi Cevaplar