İlişkileri bitiren en genel sebep aşırı kıskançlık mı, umursamazlık mı?

İlişkileri bitiren en genel sebep aşırı kıskançlık mı, umursamazlık mı?
İlişkilerde erkekler genelde düz mantık ilerlediği için fazla umursamaz olabiliyor.
Kadınlar da aşırı kıskançlık yapabiliyor.
Peki sizce ilişkiler en çok kıskançlık yüzünden mi, umursamazlık yüzünden mi bitiyor?
İlişkileri bitiren en genel sebep aşırı kıskançlık mı, umursamazlık mı?
Cevapla