
Kadınlar da aşırı kıskançlık yapabiliyor.
Peki sizce ilişkiler en çok kıskançlık yüzünden mi, umursamazlık yüzünden mi bitiyor?

Kıskançlıktan keyif alanı duydumda umursamazlık daha ağır basar ilişkinin zaman içerisinde zayıflaması tartışmaların kavgaya dönüşmesi ve bazılarında takıntılı geçen kısıtlama olayı daha karmaşık duruma getirebiliyor. Yani yıprana yıprana haliyle iki insanında umursamazlığa sürükleyebiliyor.
Bunlarin hic biri..
Saygisizlik , tahammülsüzlük.. :/
Bence umursamazlık, kalesizlik, vurdum duymazlık, kendini bilmezlik vs. vs.
Umursamaz olma hayatıma bodoslama gir aşkım ssfjsjfj
Cevap
11Cevap
Umursamayan kişidir. Öyle hayat mı geçer yahu. Kıskançlığı anlarım da umursamazlık yok yani olmaz sahiplenecek
Benim gözlemlediklerime göre kıskançlık bir tık önde bu konuda.
İşin özü derinde kardeşim kimse parnak basmıyor ona..
genelde zekam yüzünden bitiyor insanlar anlamadıklarından korkuyor onlardan kaçıyor.
ilşkiler menfaat üzerine kurulu birbirlerinden zevklerini aldılarmıydı ayrılıyorlarlar ne bekliyon
Umursamamazlık daha çok
Umursamazlik
Bence ikisi de haklı sebep 😐
İlişkiyi bitiren şey Sahte Sevgi
Umursamamazlık.
İkiskiyi temelden bitiren ihanettir bence.
Herkesin ilişkisi yok
Yazık
Umursamazlık
Aşırı kıskançlık.
Ilgisizlik.
Adam olmamak
Her ikisi de..
Umursamazlık
Umursamazlık
kıskançlık..
Umursamazlık
Her ikisi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar