Issız yolda bile yürürken içinde korku yerine huzur. Zor zamanlarında hem dost hem sırdaş. Göğsünde uyunacak kendiliğinden ısıtmalı yastık. Toplum olumlamaları, yargılanmalarından bağımsız fikir alışverişi. Koşulsuz sevgi ve kusursuz saygı. Maddi olarak tanıdığım özgürlükte iyi değilim, fakat kadının hasından iyi anlarım.
Maddi ve manevi beklentisine göre değişir mutluluk ancak sevgi sadakat ve dürüstlük konusunda sevgilimin bir endişe duymasını asla istemem. Ve bu endişeye düşürmeyeceğimin garantisini verebilirim.
Hayatıma girecek kişiye onu asla yarı yolda bırakmayacağımın sözünü verebilirim. Kendini hiç bir konuda yalnız hissetmeyeceğinin, her anlamda yanında duracağımın destek olacağımın, taşın altına elimi onunkiyle birlikte koyacağımın ve hayat boyu yolumuza çıkabilecek engelleri birlikte aşabileceğimizin garantisini verebilirim.
Beni tanıdıkça yaşadıkça anılar biriktirdiköe daha daha çok sevip hayran kalıcağına ve hayatının her anında var olduğum için şükür etme sebebi olucağıma sevilip saygı duyulan bir insan olduğu hissiyatına hemen her konuda her an her zMan destekçisi seveni olucağıma ve çok güzel eğlenmesini bilip ymeek konusunda da onu çok mutlu edilceime inşalah...
Hiçbir şeyin garantisi yoktur. Hiçbir zaman büyük konuşmamak gerekir, hayat seni öyle bir noktaya getirir ki; kendini sevdiklerinle savaşırken, nefret ettiklerinle selamlaşırken bulursun. Ben satıcı değilim sevgilim olacak kişi de beyaz eşya değil...
2 şey sunardm ve tek hakkı oldgn soylerdm😑 ki birini secebilrsin digerinden mahrum olursun😐ve seçmesini söylerdim 1cisi temiz sevgim🥰2cisi lüks zengin hayat🤑 peki ya siz olsanız size böyle bir teklif edilse hangisini seçersiniz?🤔
Sadakat, dürüstlük banko. Aslında sevgide banko ama her gün aynı yemeği yiyince insan nasıl tatmin olmuyorsa, hergün aynı sevsem, ilk günkü gibi sevsem bile karşımdaki kim olursa olsun onu daha az sevdiğimi düşünecek bence
Sevigilim olacak kişiye sevgilim olduğu tüm süre zarfında kelinin tam anlamıyla her şeyin sözünü verebilirim akabinde ayrıldığımızda üzüntü acı göz yaşı hüzün bunlarında sözünü verebilirim
Beni aldatmadıkça yalan söylemedikçe ayrılmama garantisi veririm çünkü ben bir ilişkiye ayrılmak için başlamam benim için ciddi bir şeydir egolardan arinilmis özel bir kavramdır sevgililik
Daha sevgili olup tanımadığım bir insana hiçbir garanti veremem ne yazık ki.. Sadece tutkulu gecelere hazırlıklı olması dışında..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Saydıkların ve daha fazlasını veririm, verdim. Ve onun egosu tavan olur şımarır benden uzaklaşır. Çünkü iyi olmak sevmek aptallık. Kimseye değer vermeyin.
En İyi Cevaplar