Sevgilim varla yok arası varlığını hiç hissetmiyorum ne yapmalıyım?

Polis kendisi. Gün içinde hiç konuşamıyoruz mesajlara 2 saat sonra falan cevap veriyor. Eve geldiginde de spora gidiyo sonra uyuyo. Hiç vaktini ayırıp bir 10 dk bile aramıyo. İlk zamanlarda sürekli buluşurduk konuşurduk. Buluşmalarımız bile seyrekleşti artık 2 haftada 2 kere falan görüyorum. Çok sıkıldım bu durumdan seviyorum kaybetmekte istemiyorum ne yapmalıyım
Sevgilim varla yok arası varlığını hiç hissetmiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla