Sevgilime karsi ayni seyleri hissetmiyorum ne yapmaliyim?

1.5 yillik iliskim var. Erkek arkadasim beni cok seviyor ama ben asik degilim. Sevgilimle cok kavgalar ettik ayrilma kararlari alindi ve o kararlaei hel ben aldim. Cok agladi etti en sonunda yine baristik. Gecen gun kapim caldi ve 5 6 yaslarindayken cok yakin arkadasim olan ayni zamanda cok ama cok sevdigim bir cocuk vardi o geldi iste ailelerimiz arkadas falan ben bu cocugu bulamamistim hic ve ümidimi kesmistim ve simdi cocuga ayni seyleri hissediyorum sevgilimle kavgaliyiz fok kavga ediyoruz. Cocukluk arkadasimi gormeden once ayriliga giden kavgalar olmaya baslamisti ve dusunuyodum da. Cocukluk arkadasim geldi ona yine ayni seyleti hissettigimi dusunuyorum beni eglendiriyo mutlu ediyo. Ama bir yanda da 1.5 yillik bir iliskim var ne yapmaliyim lutfen biri bana akil versin.
Sevgilime karsi ayni seyleri hissetmiyorum ne yapmaliyim?
Cevapla