Kız, kız, kız, diğer taraftaysa, erkek, erkek, erkek, bıkılmadı mı şu kokuşan bedenler de haz aramaktan, yeryüzünde kim kaldıysa başı boş, sanırım ki her kimse, bedenlerle yakıyor kendini, bir başkası uğrunda iradesini katlediyor ve ruhunu lekeliyor, sonra çıkıyor ve aşk diyor olan bitenlere, bir kez yapılan bu oyun yığınlar tarafından yeniden ve tekrar tekrar dönüşümlü olarak oynanıyor, birine muhtaçlık ve birinden tahrik olma yolunda, oysa ki bu aptallar köpeklerin maskaralıklarından bile aciz durumdalar gerçekte, ama bu onların umursadıkları husus olmuyor, iradesi olmayan bir aptal kendini kandırmak ve başkalarını taklit etmekten öteye asla geçememiştir.
benim gibi bir eski çapkın için söylerlerdi ama bıraktık o işleri vücut var yakışıklıyız penis büyük kızlarda ona göre kızlar olurdu daha önce kaç tane erkekle yatmış tecrübe kazanmıştır. kimseye kötü bakmak iyi değil aslında kızları da evleneceğim deyip kandırıyorlar yine suç erkeklerde aslında
Gözlerinde gerçekten aşk ve sevgi olan bir adam için söylenir bence. Onun için herşeyi yapmaya değer. Sadece zevk için seks yapanlara odaklanmayalım. Doğru adamlarda var her ne kadar az olsa da.
Ben mervelere gittim bir kez. Yakisikli kasli uzundu. Cekici biriydi. Oyle biriydi iste be... Ama canim yandi tabi. Pismanlik desem degil. Çok kotu çok.
Adamla alakası yokki üniversite de vardı kız arkadaşıma gidiyorum diyip sevgilisiyle yiyişen bütün gece yattık diyen gerzekler , zaten normal hayatta da bacım davranırlar ben anlıyorum şahsen...
Erkeklerle ilgili degil bence, kizlarin kasarlik seviyesi ile ilgili kimi var her hafta mervelerde kimi var 2 ayda bir... Serefsiz karaktersiz bir arkadasim var her hafta mervelerde kiz arkadasi ile bulusuyo demekkki adamlikla alakasi yok...
O erkekler şöyle böyle hepsi aynı diyen kızlar ile burda yorum yapanlar aynı şahıslar ne iğrenç bir durum , bazı kızların adına ben üzülüyorum , evde babalarının tatlı prensesi ev kızı , dışarda 3 aşağı 5 yukarı , her geçen gün güvenim azalıyor
Ailesi eğer ki erkeklerle görüşmesine laf yapıyorsa o kafadaki bir kızla sevgili olmak istemem. Ha durum akşam evde kalmaksa, o zaman diyebilir tabi :) Bu ülkede bu tarz bir şeye izin verecek aile sayısı toplasan yüzde 1 i geçmez.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Aa öyle bir şey mi varmış 😱😂 şaka bir yana hiç uğruna yalan söyleyip buluşacak bir erkekle karşılaşmadım
En İyi Cevaplar