Eş cinsel olmak adı üstünde iki kişinin de aynı cinste olmasını gerektirdiğinden bu tür bir beklenti olduğunu düşünmüyorum. Yani bir kadın erkek baskısı olmaz sanırım. İlişkide kadın erkek ilişkisinde de olması gerektiği gibi evlilik teklifini kim evliliğe hazır hissediyorsa o etmelidir gibi geliyor bana :) <3 <3 <3
Şuraya lezbiyen değil de erkekleri koysaydın iyi söverlerdi sana. Aktif teklif etmez, kim hazır hissediyorsa o teklif eder. Bunun hetero ilişkisindeki gibi bir kalıbı yok. İnsanlar kendilerini kalıplara sokmuyor duygularına göre hareket ediyorlar
En İyi Cevaplar