



Önyargılı olmak doğru olmaz belki. Ama şu da var sen 18-20 yaşında isen ve bahsettiğimiz bey de 25 üstü ise farklı bir yöne gider bu. Zira sen ve senin duyguların daha taze iken bahsi geçen kişinin amacı yaşı ile doğru orantılı bir şekilde evliliktir. Uyum yakalayamayabilirsin. Bence duygularını belirttin bu yeterli. Geri çekil bakalım bir süre. Ne tepki verecek?
Üniden mezun olalı 3 yıl oldu bir arkadaşımda senm gibi hocamızla flört etti ve adam kızı böyle yedekte tuttu sonrada bastı gitti memleketine. Daha küçüksün bazı şeyleri göremiyorsun emin ol ama benim sana söyliyeceğim şey kesinlikle adam seni yedekte tutuyor. Başkasını bulamazsa en son senle ilgilenir ki oda düşük bir ihtimal. Yakında sevgilisiyle görürsün
Sevmiyor sevmiyor ulen gozlerimden kan akıyor agliyorum hergun hasretinden piranganlara vurdum kendimi ben gozu kor olmus bir fabrikatör kıziyim o ise bir mahalle kadinina asik olmus baba bildireciğim bu olayi o adami istiyorum istiyorum dedim
Cevap
2Cevap
Sen boyle konusan bir insanla mutlu olabilceginden emin misin? Usluba bak yaa
Cok seviyorum onu.
Bana ikinizin de yaslarini soyler misin?
Ben 21 o 26 . Arastırma görevlisi kendisi. Hoca eksikliğinden derslerimize o giriyor
Isin cok zor o tipler hep yedekte tutar
İlk başta etik davranan ve öğrencisiyle herhangi bir şey düşünmeyen bir hoca profili çiziyor. Öteki mesajlarda evlenmekten bahsediyor garip bir şey.
Resmen seni kenarda tutuyor bulamazsa gelir bulursa sana bay baaay
Abooo tam ergen buuu valla agla sabahlara kadarr hahah ergen sey seni😂😂
😂😂 öyle ama baksana
Neyse ergenlikten çıkınca unutur umarım ya😂
Seven İnsan Böyle Davranmaz, İyimisin Sen?
Üni hocası olduğu icin mesleğini tehlikeye atacak cümleler kullanmamak icin böyle konuşuyor
Madem Öyle Birşey İstiyor, Bunu Hiç Yapmamalı. Yaş Farkı var mı, Varsa Kaç Yaş?
Şimdi üni hocanla sevgilimisin anlamadım ksms
Bende anlamadım xjjxjx
Yoksa flört mü jzksma
Bizde direk evlilik var gardaş djxjjx
Nsmckd valla oda doğru direk level atlamissiniz
Hocada istemem yan cebime koy havası var
:/ öyle mi
Cok mesafeli bana 😣
5 .
Yine mi sen dmrleeşeşe
Üniversite hocanla sevgili misiniz lan
Gönlüm olmasından yana dedi bana tek kurduğu güzel cümle xjxjjxkc
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar