Aşık olduğunuz insan sizi arkadaşı olarak görmekte ve bu hep böyle devam edecektir. Sizin için artık karşılıksız aşkınızın gölgesinde ve o kişiye olan hislerinizin emrinde arkadaş kalmaktan başka seçeneğin olmadığını düşünüp başta bunun iyi bir fikir olduğunu düşünürsünüz. Ne de olsa uzaktan izlemekten fazlasını yapma hakkınız vardır artık. Ama arkadaşlık ilerledikçe, arkadaş olduğunuz insanın iç dünyasını keşfetmeye başlarsınız. O insanın da aşık olduğu insanlar olabileceğini hatta olduğunu görürsünüz. Hatta o insanlar için yaptığı fedakarlıkları düştüğü durumları yakından müşahade edersiniz. Sevgililerinide yakından takip etmiş olursunuz. Anlattığı her şey yüreğinizde derin bir yara açar ama bir şey diyemezsiniz. Siz onun arkadaşısınızdır. Üzüldüğü zaman dertlerini ve mutluluğunu paylaşmak zorundasınızdır. Günden güne içiniz parçalanır. Hele birde yanında sevgilisiyle bir fotoğrafını görürseniz veyahut sevgilisiyle birlikte bir yere giderseniz... Boşluğu siz doldurun.
Lisede herkesin başına gelen sorunlardan bir tanesi ve benimde başıma gelmişti. Tam 3 sene dolu dolu kankalığımız boyunca söyleyememiştim 🙂 zaman geçtikçe daha da çok seviyordum ama daha da zorlaşıyordu söylemek
Hayata nasil baktiginla ilgili aslinda. Ben keske demeyi asla sevmeyen bir insanim o yuzden acilmistim. Onu kaybetmis olsam da geriye donup keşke soyleseydim belki bir sansimiz olurdu cumlesini asla kurmucam.
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > En yakın arkadaşınıza aşık olsanız arkadaşlığınıza zarar gelmemesi için içinize mi atarsınız, her şeyi göze alıp konuşur musunuz?
En İyi Cevaplar