En yakın arkadaşınıza aşık olsanız arkadaşlığınıza zarar gelmemesi için içinize mi atarsınız, her şeyi göze alıp konuşur musunuz?

Her şeyi göze almak mı?
İçine atmak mı?
Görsel hoşuma kaçtı alakasız olsada.🤭😄
En yakın arkadaşınıza aşık olsanız arkadaşlığınıza zarar gelmemesi için içinize mi atarsınız, her şeyi göze alıp konuşur musunuz?
En yakın arkadaşınıza aşık olsanız arkadaşlığınıza zarar gelmemesi için içinize mi atarsınız, her şeyi göze alıp konuşur musunuz?
Cevapla