Bir insan bir ilişkide vazgeçme noktasına nasıl gelir, birisinden vazgeçtikten sonra bu vazgeçişten bir geri dönüş olur mu?

Vazgeçmekten pişman olur mu insan?
Vazgeçmekten pişman olur mu insan?

Vazgeçmek..
İnsan mutlu iken vazgeçmez.. mutsuz iken vazgeçer..
İnsan severken neden vazgeçer.. ya da sevgisi mi bitmiştir vazgeçtiği için..
Peki insan vazgeçtiğine geri döner mi?
ya da vazgeçtiğine pişman olur mu?
Siz hiç vazgeçtikleriniz şeylerden pişman oldunuz mu?
Geri döndünüz mü vazgeçtiğinize?
#DengesizBirAdam
Bir insan bir ilişkide vazgeçme noktasına nasıl gelir, birisinden vazgeçtikten sonra bu vazgeçişten bir geri dönüş olur mu?
Cevapla