Acı veya yaşanan gerçekten sevilmediğini anlama şoku nasıl geçer
Üstelik ikinci uzun ilişki sonunda da bunu anlama travması veya kalp acısı boşluğa düşme anlam verememe değersizlik hissinden nasıl kurtulunur
Acı veya yaşanan gerçekten sevilmediğini anlama şoku nasıl geçer
Üstelik ikinci uzun ilişki sonunda da bunu anlama travması veya kalp acısı boşluğa düşme anlam verememe değersizlik hissinden nasıl kurtulunur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Birinin sana verdiği değerle senin değerin ölçüülmüyor. Seni birilerinin sevip sevmemesi sevilebilir veya sevilmez olduğunu belirlemiyor. İnsan önce kendini sevip değer vermeli, bende bunun için çalışıyorum ama en önemlisi insanlara hiçbir şekilde tam manasıyla güvenme en yakındaki insan bile kan bağın olan insan bile seni çıkarları için kullanıyor bazen. O yüzden kendini sevmeye ve değer vermeye çalış dış etkenlerden bağımsız sadece varolabildiğin için.
Çok doğru konuşmuşsun evet o kadar haklısınız ki hatta ama gelin bi de bunu kan ağlayan içime söyleyin o kadar zor geliyo ki kabullenmek inanın bana soğudum çoğu şeyden de artık zaten ya saldım gitti yani ya bıktım kötülük görmekten iyiliklerime vefama insanlığıma değer vermeme karşılık olarak önemli olan sadece bencil olup kendi yükselişimize odaklanmakmış sadece sanırım çünkü bunu yapan ilk seni satıyomuş gerçekten de hâlâ inanamasam da buna ve yaşanmaya da devam ettiğine çünkü hâlâ rüyada gibiyim uyanmak istiyorum artık hatta ya
Çok yeni yaşanan bi olay o yüzden çok dipte olman normal ama bi süre sonra o ilk acısı gidince mantıklı düşünüp kendini toparlayabileceksindir. Şimdi biraz kendinle vakit geçirmeye bak çok yorulma sonra yavaş yavaş düzelir. Eminim bu güne kadar çok zor şey yaşamışsındır ve geri dönüp bakınca sonunda hepsi bitiyor bunu fark et bu da biter
Evet dediğiniz gibi zaten tam da ben de katılıyorum yazdığınız her şeye de işte taze olunca atlatabilmek için birilerine anlatmak istedim buradan da olsa ya çünkü çok çok çok çok çok çok kötüyüm
umursamayarak. ne olduysa oldu geçmişte kaldı sonuçta
2 gün önce olan şey daha
Hemen nasıl geçmişte kalsın ki öyle ya
Uzun süreli olmamış olsa neyse de yani
karakter meselesi demekki. ben zerre umursamam. bittiyse bitti hayat devam ediyor
İlginç
Psikoloğa gitmeye ne dersin
Devlettekiler sallamıyo fazla da özele de param yok
Zaten bu konuları ciddiye bile alacaklarına inanmıyorum da neyse artık yani ya cidden
Geçiyor zamanla
Şu anda çok zor ama kabullenebilmek ya
Sohbet edelim bende yaşadım öyle bir şey
Ne zaman yaşadınız yeni mi
İki yıl oldu
Terk edilme mi sizin de uzun ilişki miydi
Terk edilme ve daha kötüsü.8 yıllık
Ama yorumlarda hepsini anlatamayız ki :/
Telegram var mı
He o yok
Ama buradan mesaj atılabilir benim xperim yetmiyo ki ben takip edeyim siz yazın bana olmaz mı 3+xper gerekli çünkü bunun için de
Hmm
Olur
İstemiyosunuz sanırım neyse
isterim
Olur yazısını sonradan gördüm de kusura bakmayın istek atıyorum hemen size peki
Attım sizin mesaj atmanız gerek şimdi de bana
attım ya