Nerelisin Sorusuna Dünya"lıyım Demek? Sizce Doğru Değil Mi? Hepimiz Dünya"lıyız Siz Ne Düşünüyorsunuz?

Bana Nerelisin Diye sorulduğunda Doğma Büyüme Denizli diyorum. Aslen Nerelisin dediklerinde Babam Konya"lı, Annem Denizli"li diyorum. Arkadaşlar Nerelisin Sorusu Aslında Dünya"da Yer (Konum) Belirtmektir. Babanın doğduğu yer, Annenin doğduğu yer vs. Ama bunlar gerçekten çok önemsiz Nerde Doğduk? Dünya"da Nerde Yaşıyoruz? Dünya"da "Herkes Hepimiz Dünya"lıyız. Denizli"yi sevmiyorum Başka bir yerde yaşamak istiyorum. Ve Dünya"lıyım diye Denizli"yi sevmek zorunda değilim Peki Sizce Dünya"lıyım denilince Neden Dalga Konusu Oluyor? Ve insanlar anlamıyor? Nerelisin denilince Dünya"lıyım diyeniniz var mı?
Nerelisin Sorusuna Dünya"lıyım Demek? Sizce Doğru Değil Mi? Hepimiz Dünya"lıyız Siz Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla