Aşk konusunda çekingen misiniz? :)
- Ben açıkçası kolay kolay itiraf edemem. Karşı tarafın da duygularını anlamadan pek adım atamam. Sanırım üzülmekten korkuyorum.


Zaman değerli ve dünyaya bir kere geliyoruz. Yeri ve zamanı geldiği an açılırım. Kaybedeceksem de yoluma devam etmek için zamanım kalır.
Teşekkürler
Umut varsa emek olur yoksa yapacak bir şey yok. Kuyruk sallaması lazım yani
Duygularını dile getirememek bazen olanı da kaybettirir, net olmak her zaman iyidir :)
Beklemek bir başkasına fırsat vermektir demişler o yüzden ışık yakarım.
Cevap
11Cevap
Ne itiraf ederim ne adım atarım. Adim atmasını beklerim atmazsa yapcak bişi yok kalbime gömerim o zaman jsjcjci
Bu zamanda ışık beklemek ile olmuyor gadası
Ben açıkçası kolay kolay itiraf edemem. Karşı tarafın da duygularını anlamadan pek adım atamam. ki genelde adım atmam
🤦♀️😀
Aşık olduysam bekler miyim hiç direk söylerim ben ya, ilk işim o kişinin sevgilisi veya sevdiğinin olup olmadığını öğrenmektir ondan sonrası kolay shhsg
Işık bekleyen tarafım ama elektrikleler gitti şansım bu 😕
Karşı taraftan beklediğimiz cesareti neden kendimiz göstermeyelim ki 🤔 hem en fazla ne olabilir 😅
Korkunun ecele faydası yok.
Ben zerre çekinmem, uzatmanın da manası olduğunu düşünmüyorum.
Birine aşık olmam çok zor olursam pat diye söylerim çekinmem
Direk adım atmak gerek ama ben yapamam o yüzden ışık mışık değil yazması lazım direk 😒
Ilk adim beklerim galiba
Zaten arada bag oluşunca anlamamak mümkün değil şimdiki aklım olsa korkmadan aptalca utanmadan her istediğimi istediğimi soyler adım atöayo bırak koşardım
😁 😁 😁 😁 😁
Beklemekten ise duygularımı bilsin kimse ile birlikte olmadan
Direk adım atarım beklemeyi sevmem.
şu an ki ilişki durumum oda bende hoşlanıyoruz ama adım atan yok😊
Hiçbir şekilde açılamam. Aşırı çekingenim 😁
Ben adım atamam heralde beni benden hoşlanmıyor diyip caz gecerim onu rahatsız etmek istemem
Direk itiraf ederim isimi şansa ya da isiga birakmam
Atmamayı tercih ederim
Bir kere yaptım. Çok fena kalbimi kırdı.
Işık beklerim varsa eğer en olmadık yerde söylerim
Direk adım atamam. Hiç atmadım
direk söylerim ilk adımı atmaktan çekinmem
İtiraf etmem, hiç hiç adımda atamam 😂
Bende atamazdim sanırım...
Adim atarim @skopolamin
Ve ben şok :D
😅🙈🙈😌
Işık beklerdim.
Artık ışıkta beklemiyorum.
Bir ışıktan fazlasini beklerim
Direk söylerim çünkü sevmek sevebilmek bir lütuf
Aşk var mı bilmiyom ama sevmek diye bişey varmış
Direk söylerim ne hissediyosam
Ben itiraf ettim etmez olaydım😠😠😠
Bir ışık beklerim hüsrana uğramaktan korkarım
Isik5bekler sonra acilirim
Adım atmam, net
Oluruna bırakırım
ışık beklerim
Adım atarım
Bende adim atamazdim
bilemedim
Aşka inanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar