Aşkınızı itiraf etmek için bir ışık mı beklersiniz yoksa direk adım mı atarsınız?

Aşk konusunda çekingen misiniz? :)
Aşkınızı itiraf etmek için bir ışık mı beklersiniz yoksa direk adım mı atarsınız?
- Ben açıkçası kolay kolay itiraf edemem. Karşı tarafın da duygularını anlamadan pek adım atamam. Sanırım üzülmekten korkuyorum.
Aşkınızı itiraf etmek için bir ışık mı beklersiniz yoksa direk adım mı atarsınız?
Cevapla