Eşim çok kıskanç buna bir çare yok mu? Kavga ettik ne yapmak gerek?

Eşimi seviyorum ama kiskancliklarından dolayı hep kavga ediyoruz. Çalışmamı istemiyor. Dışarı bensiz çıkma diyor pazara bile beraber gidiyoruz. Vaktimi ondan başka şeylere ayırmami istemiyormus. kıskanıyormuş. o evdeyden iş bile yapamıyorum. Mutfaktaysam orda duruyo işimin bitmesini bekliyor sarılıyor okşuyor. Sohbet ediyoruz. Salonda normal tv izliyorum meselâ koltukta beni sıkıştırıp emmeye başlıyor. Gece bensiz yatağa yatmıyor ben gitmeyince kucaklayıp götürüyor. Ben varken sadece benimle ilgilen diyor. Iyice bebek gibi şımardı geçen gün kavga ettik ben bunaldım tek dışarı çıkıcam dedim. Çıkma beraber gidelim dedi. Yeter dedim bunalttın beni. Kavga ettik. Napmak lazım?
Eşim çok kıskanç buna bir çare yok mu? Kavga ettik ne yapmak gerek?
Cevapla