Arkadaşlar sevgilim bana kendimi ezik hissettiriyor, ne yapacağım?

ben bişeyine alınıp trip atarsam 360 derece dönüyor misal dün gece mesajlarıma sürekli geç cevap veriyot die şimdiye kadar yaptığı iğrençlikleri yüzüne vurdum nie böyle yapıyorsun felan dedi sabahına dayanamayıp özür diledim alttan aldım yine kız gibi değilim çirkin hissediyprum onun yanında halbuki öncesinde böyle bir derdim yoktu gayette beğenirdim kendimi çevremde beğeniyor ama o bana çirkin hissediyor her an onun tarzında güzel bir kız yüz verse ona beni bırakıçak gibi hissediyorumm bilmiyorum günahınımı alıyorum ama kaç kez ayrılmayı denedim başaramadım kaçgündür ağlamaktan bitap düştüm devam ederseo onunla geliceğim mahvolucak gibi hissediyorum napicam o derece çaresizim :(
Arkadaşlar sevgilim bana kendimi ezik hissettiriyor, ne yapacağım?
Cevapla