Arkadaşlar Sizce Benim İçin Mi Geliyordur? Çok Endişeliyim Can Güvenliğim Yok Ne Yapmalıyım?

Arkadaşlar ben çocuk gelişimi öğretmeniyim. Geçen yıl İstanbul'da görev yapıyordum, bu sapık da görev yaptığım lisede güvenlik görevlisiydi. Benimle konuşmak istedi ve bana ilgi duyduğunu söyledi. Tamam olabilir, hoşlanabilir ama ben istemedim mecbur muyum? Kibarca reddettim. Sonraları okul çıkışları önümü kesip beni tehdit etmeye başladı evimin adresini de bulmuş nasıl bulduysa kapıma dayanıyordu. Savcılığa şikayette bulundum ama bir sonuca varamadım. Bunun üzerine ne kadar uzak o kadar iyi diyerek tayin istedim Elazığ"a çıktı. Üstünden 1 yıl geçti bugüne kadar birşey yoktu. Dün eski görev yaptığım liseden öğretmen arkadaşım arayıp uyardı. Bu sapık okuldaki personellerle sohbet ederken izin isteyip Elazığ"a gideceğini söylemiş. Neden Elazığ arkadaşlar? Şüpheli değil mi? Benim için geliyor olma ihtimali var. Birebir öğretmen arkadaşım uyardı yani. Elazığ merkez Karakoluna bildirdim ama şimdi beni bulup öldürse polis ne yapacak? Çok endişeliyim Sizce ne yapmalıyım? Fikriniz var mı?
Arkadaşlar Sizce Benim İçin Mi Geliyordur? Çok Endişeliyim Can Güvenliğim Yok Ne Yapmalıyım?
Cevapla