Eşim bana ve bana olan aşkına ithafen bu şiiri yazdı, ayrılmalı mıyım?

Hani ağaçtan elma düşey yaa
TAK KADANAK
Benimde sana gönlüm düştü
LAP PADANAK
Bizim sarı öküzün göle sıçtığı gibi
öptüm seni
ŞAPP BADANAK
Elin tersiyle bana vurdun
CIRANGACAK
Eşim bana ve bana olan aşkına ithafen bu şiiri yazdı, ayrılmalı mıyım?
Cevapla