Ya gerçek yüzümü gören sevmezse korkusu özgüvensizlik. Daha acısı İnsanlar kendini o kadar iyi göstermeye çalışıyor ki dürüst olmaya herkes korkar oluyor herkes böyleyse ben beş para etmem diyor insan ve yalana başvuran bir kişi daha toplum tarafından aramıza katılıyor. Toplum olarak özgüvensiziz ve bu bizim özgüvensizliğimizi dahada artırıyor
İnsanlar sevilmenin gercek manasini bilmez.. Bir yerde okumustum.. " İnsanlar sevilmek icin kusurlarini gizleme geregi duyarlar.. Ama kimse zaaflarina , zayif anlarina , hatalarina tanik olmadigi birini gercekten sevemez.." Ama bunu bu zamanda ki insanlar anlamiyorlar.. :/
İnsanlar en çokta kendilerini beğenemezler. Bunu kapatmak için, meth etmeyi ve miş gibi görünmeyi avantaj sanırlar. Oysaki insan, kusurlarıyla daha güzel olduğunu bir bilse keşke.