Gurur yapıp kıza yazmamak ve kızdan mesaj beklemek doğru mu?

3 gün oldu kıza yazmıyorum ve o da bana yazmıyor. Gurura donderdim herşey iyi giderken böyle oldu sizce yazmalı mıyım?
Gurur yapıp kıza yazmamak ve kızdan mesaj beklemek doğru mu?
Cevapla