Sevgiliye vizyonsuz demenin sonuçları ne olabilir?

Merhaba 3.5 aylık bir ilişkim var ve sevgilim sürekli ben buluşmak, görüşmek istediğimde hep bir bahane buluyor gelmiyor, doğru dürüst haber vermiyor hayatı ile ilgili bir şey paylaşmıyor, arıyorum meşgule atıyor hep bir adım geride duruyor. Ben iç mimarım ve 2 gün önce bir tasarımı kendisine gönderdim çok beğendim diyerek oda iğrenç olmuş deyince o an sinirle ve geçmişte yaşananların sinirini çıkartmak adına vizyonsuz dedim. 2 gündür çok soğuk davranıyor. Sizce bu ilişkinin gidişatı ne olur ve affedermi veya kendimi nasıl affettirebilirim.
Sevgiliye vizyonsuz demenin sonuçları ne olabilir?
Cevapla