Aşkta da Cahillik olur mu?

Malum yas 34 olunca cevre ve aileye kalsa yarın evlendircekler köyden bi teyze annemi aramıs cok iyi bı kızçe var hemen gelin isteyin bu kız çok çok iyi demiş bizimkilerde daha oğlanla konusmadan nasıl isteyelim hem onlar anlascakmı bi tanıssınlar demiş teyze ne dese begenırsınız tanısmaya fırsat yok kızın köyden ipsiz sapsız bi sevdiği var o adama ailesi kesinlikle vermiyo kız ona kaçmadan alın götürün hemen demiş bana ulastılar işte yahu dedim şakamı yapıyonuz bu nasıl bi cahillik kalbi dolu olan biriyle baskası nasıl evlenir bu evlilikten ne hayır gelir kacıcak olan zaten baskasıyla evlensede kacar bekar olsada kacar o kendi kaderini çizmiş arada beni niçin parçalıyonuz dedim kapattım konuyu bu nasıl bi cahillik seviyesidir ya sevdiği olan birine baskası önerilirmi hiç yazık günah değilmi o kızçenin hayallerine muhtemelen ben olmas dıyınce kesın baskalarıylada iletişime gecmişlerdir yazık iki tarafada
Aşkta da Cahillik olur mu?
Aşkta da Cahillik olur mu?
Cevapla