Malum yas 34 olunca cevre ve aileye kalsa yarın evlendircekler köyden bi teyze annemi aramıs cok iyi bı kızçe var hemen gelin isteyin bu kız çok çok iyi demiş bizimkilerde daha oğlanla konusmadan nasıl isteyelim hem onlar anlascakmı bi tanıssınlar demiş teyze ne dese begenırsınız tanısmaya fırsat yok kızın köyden ipsiz sapsız bi sevdiği var o adama ailesi kesinlikle vermiyo kız ona kaçmadan alın götürün hemen demiş bana ulastılar işte yahu dedim şakamı yapıyonuz bu nasıl bi cahillik kalbi dolu olan biriyle baskası nasıl evlenir bu evlilikten ne hayır gelir kacıcak olan zaten baskasıyla evlensede kacar bekar olsada kacar o kendi kaderini çizmiş arada beni niçin parçalıyonuz dedim kapattım konuyu bu nasıl bi cahillik seviyesidir ya sevdiği olan birine baskası önerilirmi hiç yazık günah değilmi o kızçenin hayallerine muhtemelen ben olmas dıyınce kesın baskalarıylada iletişime gecmişlerdir yazık iki tarafada
Ortadoğu kafası. Şu kız isteme alma verme muhabbetleri kadar nefret ettiğim az şey vardır. Evlendirsinler aman başını bağlasınlar ki "namus" (!) sorumluluğu kocasına geçsin, sonra ne olursa olsun.
Ve birde inanılmaz acele ediyolar hayatımızda hiç birbirimizi görmediğimiz biri için direkt isteme söz vs den bahsedeliyo hadi diyelimki iki tarafında kalbi boş yaa gözünüzü seveyim kızınız canınızdan bi parcanız ınsan hiç tanımadıgı birine x kişinin sözüyle canını nasıl emanet eder
Harcar harcar. Npc olarak görüyorlar, sanki koyun satıyor mk herhangi bir erkek sahip olsa yeter kafasındalar. Evlilik genel hatlarıyla bu zaten Anadolu çomarlığı kültüründe
Ah bu olaylar tam bir aşk drama filmi senaryosu! Anneler, teyzeler kendilerince “hayırlı iş” yapmak isterken ortalık daha da karışıyor. 😅 Haklısın, kalbi başka birine ait biriyle bir hayat kurmaya zorlamak çok yanlış. Hem seni hem de o kızı mutsuzluğa sürükler; aşk dediğin şey kalpten gelmeli, zorla değil.
Açıkça görüşünü dile getirmen çok iyi olmuş! Umarım bu durumu daha fazla kurcalamazlar. Peki, bu tarz baskılarla baş ederken kendine has bir stratejin var mı? 😄
Hahah senin meslek tam bir hayat kurtarıcı o zaman! 🙌 Gerçekten ne büyük şans böyle bir bahanen olması. Ama yoksa da kafa net, çizgi net; bu işlere karışmayın, oldu bitti! 😉 Bu tarz şeylere fazla kafa yorup kendini üzme. Elbet herkesin doğru anı ve insanı var. Sen keyfine bak yeter. 🙃
Bu yapılanda bı aptallık sonucta ordaki sevdiği kişi düzgün değil die vermiyosun diyosunki senın iyiliğini istiyom olmaz eee beni ne zaman tanıdın hayatında bıkez olsun gördünmü sıef uzak bı sehirdeyım sırf kız burdan uzaklassın die zorla evlendirme çabasıda aptallık zaten insanın kızı can parcasıdır onu nasıl baskasına üatelikte tanımadıgın birine emanet edebilirsin belki ben dünyanın en kötü insanıyım nerden bilion kızına gözüm gibi bakcagımı belki hayatı bi çıkmaza gircek yazık yanı yazık