Erkekler de kızlar gibi onlarla evlenmek isteyen birinin mi hayalini kurarlar? Yoksa aksine eğlenmek isteyenin mi?

Selam arkadaşlar, hani kızların bir huyu var ya, evlenme niyetiyle yaklaşmazsan, sana yüz vermezler, hatta senden uzaklaşırlar. Ya erkekler? Erkekler nasıl? Onlarla sadece eğlenmek için yaklaşan kızlardan kaçarlar mı? Ve ya onlara evlenme niyetiyle yaklaşan kızları mı değerlendirirler?
Cevaplarınız için önceden teşekkürler
Erkekler de kızlar gibi onlarla evlenmek isteyen birinin mi hayalini kurarlar? Yoksa aksine eğlenmek isteyenin mi?
Cevapla