Önceki sorularımdan hatırlarsanız bana demişti ki ben istediğim zaman seni ararım diye. Ben de bekliyordum. Bugün doğumgünüydü kutlamak için aradım ve sordum neden beni hiç aramıyorsun yoksa beni oyalamak için mi öyle söyledin diye. Bir sessizlik oldu ve ben artık özgeyle çıkıyorum o benim sevgilim dedi. Bahsettiği kızı biliyordum, son buluşmamızda bana göstermişti konuşuyorum ama öylesine demişti, zaten kimseyi sevmicem kimseyle çıkmıcam demişti. 10 gün önceydi bu olay Ve kız benden güzel değil, sıradan dışarda sık gördüğümüz kısa boylu esmer göbekli bir türk kızı. Bense uzun boylu zayıf manken fiziğinde sarışın (zaten sarışındım 2 gün önce saçlarımı boyattım iyice sarışın oldum platin sarısına yakın bir renk. Normalde herkese yakışmıyo bu saç rengi ama ben beyaz tenli olduğum için çok yakıştı), ince belli göbek piercingli bir kızım önceki sorularımda fotoğraflarım vardı.
Her neyse, ben de olsun sadece şey için buluşuruz merak etme onu aldatmış sayılmazsın sadece ihtiyacını gidereceksin dedim. Çünkü kız başka bir şehirde yani buluşamıyolar ve birbirlerini daha önce de görmediler. Bu istemedi ben ona aidim bunu ona yapamam dedi. Ama ben o kızdan daha güzelim dedim güzellikle alakası yok bu işin dedi. Biz eskiden sevgili olduğumuz zamanlar da bana seni seviyorum sana aidim diyordu ama noldu 1 ay sonra beni bıraktı. Bence bu kızla da aynısı olucak çünkü önceki sorulardan da bilirsiniz bu çocuk sevicek bir çocuk değil ve tüm ilişkileri kısa sürdü.
Neyse, bu beni her yerden engelledi. Whatsapp viber snapchat sms aramalar her yerden engelledi. Yani ona ulaşabilmem için başka bir hat almam gerekiyo anca. Ben onu çok seviyorum olay şey değil zaten yatakta da iyi değildi. Ama ben onu tenini kokusunu çok özledim dayanamıyorum. Benden güzel olmayan bir kıza onu kaptırdığım için çıldırıyorum.
Acaba bunun numarasını chat sitelerinde ya da burada dağıtsam mı intikam için? Iyi bir ders olur
Her neyse, ben de olsun sadece şey için buluşuruz merak etme onu aldatmış sayılmazsın sadece ihtiyacını gidereceksin dedim. Çünkü kız başka bir şehirde yani buluşamıyolar ve birbirlerini daha önce de görmediler. Bu istemedi ben ona aidim bunu ona yapamam dedi. Ama ben o kızdan daha güzelim dedim güzellikle alakası yok bu işin dedi. Biz eskiden sevgili olduğumuz zamanlar da bana seni seviyorum sana aidim diyordu ama noldu 1 ay sonra beni bıraktı. Bence bu kızla da aynısı olucak çünkü önceki sorulardan da bilirsiniz bu çocuk sevicek bir çocuk değil ve tüm ilişkileri kısa sürdü.
Neyse, bu beni her yerden engelledi. Whatsapp viber snapchat sms aramalar her yerden engelledi. Yani ona ulaşabilmem için başka bir hat almam gerekiyo anca. Ben onu çok seviyorum olay şey değil zaten yatakta da iyi değildi. Ama ben onu tenini kokusunu çok özledim dayanamıyorum. Benden güzel olmayan bir kıza onu kaptırdığım için çıldırıyorum.
Acaba bunun numarasını chat sitelerinde ya da burada dağıtsam mı intikam için? Iyi bir ders olur
Güncellemeler
+1 yıl
Barıştık arkadaşkar kendisi bana mesaj attı sinemaya gidelim falan dedi :)))
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar