
Ben daha paraşütten inmeden silah sesleri yankılanıyor ifkxksjf ne ara iniyorlar ne ara kuşanıyorlar anlamıyore😂
Hangisi yürek ister açılmakta pek kolay değil hani fksknfjf

Fena bir yer Texas 🤣🤣🤣 havada vuruldum bir iki kez ne küfür etmiştim 😁😁😁
pochinkiye sıkıntılı :)
Hoşlandığım kişiye açılma konusunda oldukça cesaretliyim, hiç çekinmem.
Pochinkiye atlamak 😄😄
Cevap
22Cevap
Hoşlandığımıza açılmak atom bombası etkisi yaratır :D
Neye atlamak neye atlamak 🙄 pocin bilmem ne o ne kız
Yöooğ oynamadım 🙄
Oyuncu nickini verirsen beraber Geogepool’a atlarız 😂
Aaaa neden hiç yakıştı mı senin gibi agresif bir bağyanaa 😂
pocikoci ne bilmem ama hoşlandığın kisiye açılmak çok kolay. Ama sevdiğin kişiye açılmak imkansıza yakın.
Kesnlikle pochinki 😂 zamanında hoşlandığım çocuka açıldım ama pochinkiye bir türlü atlayamadım 😂🤦♀️
Yan atla oraya onlardan önce inersin. Oynarsan eğer ekleyelim birbirimizi
Pochinki ye istediğin kadar atlayabilirsin ya da ölebilirsin fakat sevdiğine açılmak istersen tek şansın vardır
Ben sohbet esnasında söylemiştim bir kere bile pişman olmadım. d
Pochinki de silahı alır almaz dışarı katliama çıkan benim, Allahu Akbar
cografya ile olan herssye bayiliyorum haritaya ozellikle
Pochinki de ne bileyim yani ahahha ikisi de yürek istiyor
Atlamasını bilirsen önce inersin. 😬
Yoo ben direk pochinkiye atlıyorum ve paraşütle yan atlarsan hızlı inersin. Takım arkadaşlarım atlamaz tek atlar sağlam çıkarım 😂😂
Oynamak isteyen varsa ekleşelim.
Ben hileyi açar military base giderim onun için raat olsun
İkisi de kolay. 😏
Orası neresi? 🤔
Pochinkiye atlarım gözüm kapalı
Hoslandıgıma açılmaktan
Daha güvenlidir
Pochinki neresiymiş vize istiyor mu
Buraya atlamak kolay ya iki dakika ya ölüyorsun sonuçta 😃😃
Hoşlanılan kişi açılmak daha zor
Hoşlandığıma açılmak...
Atlarim ya korkmam😅
Hoşlandığıma açılayım ben.
Pochinkiye atlamak 😂
Hoşlanılan kişiye açılmak
hoşlandığın kişiye açılmak yürek ister
İkiside sjsja
ben atlarım ya korkmam ki
paraşütle yüksekten atlamak...
Pocinkiye atlamak veya boatcamp'e
Pochinkiye atlamak
Hoşlandığıma açılmak...
Açılmak ne kolayı :)
Atlamak daha basit sonu belli en azindan
Birine açılmak
Açılmak 😂
yürek ister
İkiside
Atlamak
Acılmak 😏
Hep oryaa atlardim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar