"Sana layık değilim" diyen sevgiliye ne cevap verilir?

Hayırlı sahurlar olsun cümleten.

Genelde duyduğum cümledir bu hatta peşine “ya çok iyisin eğer ben yanlış ya da kötü bir şey yaparsam seni çok üzmüş olurum. Bu yüzden de üzmek istemiyorum..” şeklindeki paragrafta ana cümlede ne anlatılmak isteniyor diye sorarım😂😂
A) Ya tipim değilsinde işte yüzüne söyleyemiyorum
B) İyi insansın cidden ama bende dengesizlik var senleyken başkalarını düşünüyorum
C) Ben tek eşliliğe karşıyım sen kimsin ki beni 10 tanesi beğeniyor
D) Ya benim çalıştığım iş çok yoğunda o yüzden mesai saatlerinde hayatta sana yazamam.
E) Ben hayatımda kimseyi istemiyorum sevmesin beni kimse ben yalnız ölücem
Haklısın, bana layık değilsin, olamazsin diyip geç. En klişe ayrılık laflarından biridir.
Ayrılmak için söylüyorsa eğer adam olda açık açık konuş neden bitirmek istediğini derim
Eğer normalde söylüyorsa o görüşünden çevirmeye çalışırım
Bu sözü sylüyosan, evet bana layık değilsin denir knk
Cevap
41Cevap
Daha yeni mi anladın bunu? derim.
O zaman değildir zorlamaya gerek yok :Dd
Yürüdüğün yollar hep aynı yere çıkmışsa, yeni bir yol bulmak için bazen gitmek gerekir.
Üzerine konuşmak kararını değiştirmeyecekse, öyle diyosan öyledir mutlaka der, onaylardım kurcalamadan.
Evet haklısın ayrılalım layığınla beraber ol derim, sonrada bunu neden daha önce söylemedin yeni mi aklına geldi? derim
Günaydın Üsküdar da sabah oldu
Sana kayık değilimmin tercümesi.
Ben ayrılmak istiyorum zorluk çıkarma demektir.
Böyle kınuşan bitisine yolun açık olsun denir.
Suyu kaynama noktasına yaklaşmış sevgili denir. Bir de çakall denebilir 😊
Zaten Atıma ot vermezsin si kime got vermezsin derdim
"Sana lâyık değilim" ben seni istemiyorum ama seni kırmakta istemiyorum demektir buna istinaden bende senin için can atmıyorum denilebilir
Sana layık değilim diyorsa aslında sen bana layık değilsin kibarca uzak dur demek istiyor
asıl ben sana layık değilim derim
çok dümdüz laf sokuyom ben hep ya 😂
Ayrilmak istediğini böyle bir sebep gostererek yapiyor.
Sanki, sizin ondan ustun ozelliklere sahip olmanız, olmamasinin sebebi gibi gosteriyor, denir.
Yani ball-sheet. Sacmalamiş..
evet sana on beden büyük gelirim hadi naş dkdkd.
Ya biliyordum
Bu yüzden yedek oyuncum var kelebek 😎
Bencede.. yeterli bir kelime.
Henüz layık değilken tomurcuk kadar aşka
Sana gül bahçesini kim açar benden başka
Diyerek layık olduklarına git iması ile gönderirim
Klasikleşmiş ayrılık cümleleri, layık değilse layık olduğu kişiyle olsun o zaman..
Neden böyle düşündüğünü sorarım
Evet bana layık değilsin ama bana layık olma yolunda ilerleyen bilirsin 😉
Hayırlısı olsun vatana millete hayırlı olursun inşallah de
Senden daha iyisini arıyorum diyordur o yüzden güle güle dersin
Layığını bulursun inş denir.😄😄
Ben de sana layık değilim aşkımmm 😂
Kendisin sana layik görmediği için sana lâyık değilim demis. Bende sana Layik değilim cevabi verebilirsin
Bunun kararını ben veririm g. zekali denir.
Seni beğenmedim demenin kibarcası
kısaca seni istemiyorum git diyor
madem öyle git layığını bul dingil :)
Ne haltlar yediyse pis 😒
Ben sana cok mu layıgım de.
Ama ben sana layığım denir.
Senin dilin ne soyluyor denir ( anlamadi) 😁
Ayrılmak için bahanen de çok güzelmiş. Derim
Beğenmediği için diyordur onu
Layık olduğun yere git denir
Bende evet öylesin derim :))
Değilsin tabii gerisekalıya bak hele denir
Kendi notunu kendin verdin byu derim
Bir top al sektir git...
Margarin kullanmam zaten
Zeytinyağı
Aydınlattığın için teşekkür ederim, derim.
Bende sana layık degilim derim
Bana layık başkasını bulurum ben merak etme sen
Sen daha iyilerine layıksın
Yaa ni diktir git denir
Değilsen hadi ordan git ne işin var burada
Çok haklısın diyerek
Bende bilemedim 😶
Biliyorum denir
İşin rast gelsin... Selametle...
Yolun açık olsun
Biliyorum cevabı..
Güle güle denir
Cevap bile vermem.
Allah büyük derim yoluma bakarim
aynen derim
Layığını bul 😁😁
biliyorum denir
Isabet olmus derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar