Aşk İlişkileri "Ben seni hak edecek ne yaptım?" diyen sevgili neden bunu söylüyordur? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Kendisini şanslı mi hissediyor niye böyle söylüyordur Güncellemeler+1 yıl Haklisnz arkadaslar boh da çıkabilir "Ben seni hak edecek ne yaptım?" diyen sevgili neden bunu söylüyordur? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
_sencenasıl_ Takip Et Master Yaş: 40 , eic 61% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı. bu şekilde bir konuşmanın geçtiği hiç bir ilişki uzun sürmüyor :D benim için uyarı alarmı gibi bişey :D 2 0 Yorumla
Kim_Bilir_Belkidee Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Merhaba,Yağ çekmek için olabilir. Genel olarak laf söz olsun diye etkilemek için söylenir... 0 0 Yorumla
ozantrkler Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 34% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hersey olabılır bazı şeylere uygun ortam yaratma çabalarıda olabilir. sıradan iltifatta olabılırok karısık nereye çekersen oraya gider bu 0 0 Yorumla
Asihaircut Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl İyi bisey bunu söylemek yani diyor ki; sen bana lutufsun✂️ 0 0 Yorumla
bağyanAslann Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Haaaaah hah tamam😀 günahları sırala gönder diyceksin öylesine 😎 ah ulan... 0 0 Yorumla
ezgi010203 Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 78% +1 yıl Mukemmel bir cumledir bundan hic suphen olmasin bacim 0 0 Yorumla
Gökay90 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 42% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Yüceltmiş seni de bana neden bu kadar itici geliyor anlamıyorum. 0 0 Yorumla
mahsubenborc Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 45% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. artık adama ne yaptıysan şimdiden kahırlanmaya başlamış ;) 0 0 Yorumla
elifsudealdı Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 61% +1 yıl seni sevdiğini ve başına gelen en güzel şey olduğunu söylemenin bir yoludur. 0 0 Yorumla
lzmirLii35 Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 49% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 814 cevap paylaştı. İltifat etmiş benim gibi sıradan basit bir erkeğe nasıl baktın diyor 0 0 Yorumla
Halilbey29 Takip Et Xper 5 Yaş: 50 +1 yıl Seni çok yukarda kendini çok aşağıda görüyor ve de o ilişkiye inanamıyor bu da çok kötü bir durum bence. 0 0 Yorumla
lalafo Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 73% +1 yıl Nude istemeye %30 kaldi 1 1 Yorumla İsimsizinbirimidirne +1 yıl 😂😂 Yorumla
uomoitaliano Takip Et Master Yaş: 29 , eic 61% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı. Defol git başımdan da yeni kısmetler gelsin demek 0 0 Yorumla
splavasiva Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 383 cevap paylaştı. yıkık silik bişiydir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
bu şekilde bir konuşmanın geçtiği hiç bir ilişki uzun sürmüyor :D benim için uyarı alarmı gibi bişey :D
Merhaba,
Yağ çekmek için olabilir. Genel olarak laf söz olsun diye etkilemek için söylenir...
Hersey olabılır bazı şeylere uygun ortam yaratma çabalarıda olabilir. sıradan iltifatta olabılırok karısık nereye çekersen oraya gider bu
İyi bisey bunu söylemek yani diyor ki; sen bana lutufsun✂️
Haaaaah hah tamam😀 günahları sırala gönder diyceksin öylesine 😎 ah ulan...
Mukemmel bir cumledir bundan hic suphen olmasin bacim
Yüceltmiş seni de bana neden bu kadar itici geliyor anlamıyorum.
artık adama ne yaptıysan şimdiden kahırlanmaya başlamış ;)
seni sevdiğini ve başına gelen en güzel şey olduğunu söylemenin bir yoludur.
İltifat etmiş benim gibi sıradan basit bir erkeğe nasıl baktın diyor
Seni çok yukarda kendini çok aşağıda görüyor ve de o ilişkiye inanamıyor bu da çok kötü bir durum bence.
Nude istemeye %30 kaldi
😂😂
Defol git başımdan da yeni kısmetler gelsin demek
Seni şımartıyor sadece.
Kendini senin yanında pasif hissediyor işte
Yağ çekiyor.
Her şey olabilir sksjsk
yıkık silik bişiydir
Kendisine pek güveni yok, zayıf.
Yapama yanarız
Ayrılmak yakındır.
ya çok şanslı ya çok şanssız hissediyor
Belli olmaz
ona sor
Hiç bişi