böyle bir konuşma geçti buluşup sarıldık kendiside cok içten sarıldı sonra ayrılmayalım dedi ayrılmadık ama kafam karısık sızce sevıyor mu sevmıyor mu senı sevıyorum dedıgım zaman bende senı sevıyorum dıyor sizcee nasıl davranmalıyım aramız iyi şu an güzel gidiyor ama orda ayrılalım diyip ayrılmaması bırde sana sarılınca huzur buluyorum diyor herşeyi unuttum diyor bana sarılınca öyle olmuş ben cok sevıyorum bu kızı bırdaha görusemeyız dıye baya guzel sarıldım oda sarıldı sonra vaz geçtik ayrılamkdan Şu an devam edıyoruz
Sevgilim beni sevmedigini söyledi benimle sadece iyi vakit geçirdigi için onu mutlu ettigim icin benleymış mesajlar detayda yardı?
kız kırmadan ayrılmak istiyo. aklında silmiş seni. sevmiyo bence. sözleri boş sana karşı. adam akıllı yüzyüze halledin derim
0
14 Yorumla
Soran
+1 yıl
buluştugumuz zaman okadar içten sarıldık ki ayrılcaz ve birdaha sarılamayacam ona diye içten sarıldım ben oda cok güzel sarıldı ve sana sarılmak cok huzur veriyor bana dedi seni özlemek de güzel böyle seyler söyledi
Ben ayrılmak istemiyorum ondan onu çok seviyorum bundan 3 hafta önce kız panik atak geçirdi ben cok panik yaptım nefes alamadı okadar cok seviyorum ki bu kızı ona birşey olmasın diye oan yapmadım sey kalmadı ambulansı aradım hastanede basında bekledim cok deger veriyorum ama onun sevgisini nasıl kazanabilirim üzülüyorum bana cok kız cıkma teklifi etti hatta sevgilimin yakın arkadası sevgilime deger vrrip sevdigim icin kıskandı ayırmaya calıstı bizi cunkü cok sevdigimi biliyorlar benimle cok kız degil ama bazı kızlar sevgili olmak istiyor ama ben bu kızı istiyorum. O cok farklı
Merhaba bu sohbetteki kızın rehabilitasyon merkezi olmuşsun onu eğlendiriyorsun mutlu ediyorsun dediği gibi sadece bukadar. Konusmalarda bile sen hep daha baskınsın hep düsünen sensin belli ki. Ama sana cok gecerli ve dönüşüni alabileceğin bir yol söyliyim. Hayatına devam et dümdüz ilgilenme bakma bırak böylece dönüp dolaıp sana gelecek. Üsteleme hayatına bak sen baska bir yerde başka birinin en güzel hikayesi olucaksın senden sıkıldım diyenlerin değil :)
"O Değil de boşver kardeş boşuna yıkıklık yapma kız gerçekten çok acımazsızca yazmış benim bile içim parçalandı boşver denizde balık çok seni gerçekte kalbinden sevicek birini bulursun"
Çok üzücü ya, bu kız seni sevmiyor benim bile içim acıdı ama zamanla sever eğer bırakacaksan ve acı çekeceksen baştan bırakma kizlar sevgini test etmek için bile yapar en az ben öyle yaptım sevdiğim halde sevgisini sinamak için ayrılmak istemıştim sen bak duruma ayrılma o başka birini sevmiyorsa aklında başka biri yoksa sen onu bırakmazsan daha çok bağlanır sana bence:)
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aklında kimse yok buluştugumuz zaman okadar içten sarıldık ki ayrılcaz ve birdaha sarılamayacam ona diye içten sarıldım ben oda cok güzel sarıldı ve sana sarılmak cok huzur veriyor bana dedi seni özlemek de güzel böyle seyler söyledi
belliki akli fazla karisik kendine de zaman ver az da olsa kendini geri cek cok konusmayin cok görüşmeyin biraz kendini torpule oda hatalı ve bunu kabul ediyor birak oda seni anlasin
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim beni sevmedigini söyledi benimle sadece iyi vakit geçirdigi için onu mutlu ettigim icin benleymış mesajlar detayda yardı?
En İyi Cevaplar