Vazgeçtim diyen erkek konusunda fikirlerinize ihtiyacım var?

10 aylık bir ilişki... Ve her geçen gün artan kısıtlamalar, kurallar, onu yapma bunu yapma demeler, sebepsiz yere attalar tafralar... En acısı da tüm bunlara her zaman tamam diyen uygulayan ve hep alttan alan bir kız düşünün. Yine sebepsiz yere sinirlenip artık vazgeçtim kaldiramicam bu ilişkiyi rahat bırak yazma artık diyen bir erkek arkadas. Evet durumum bu arkadaşlar. Çok sevdim ama sevgim hic hak etmedigim şeyleri yaşamaya göz yumacak kadar alçaltmadı beni. Hâlâ whatsap profilinde fotoğrafımız duruyor. Sizce yazma diyen bir erkeğe yazmamak en doğrusu mu? Ya da sizce bu saatten sonra nasil hareket etmeliyim?
Vazgeçtim diyen erkek konusunda fikirlerinize ihtiyacım var?
Cevapla