Çevremden gözlemlediğim kadarıyla alakası yok. Erkeği parmağında oynatabilen kadınlar kazanıyor Türkiye'de. Sevgilisinin yanında böyle ponçik davranıp her istediğini saman altından yaptırabilenlerden bahsediyorum. 😀
1.65 boyunda 90 kilo kuzenim vardı sanırım kilolu tarifine uyuyor. Kardeşi de aynı şekilde kiloluydu. Her zaman zengin ve yakışıklı sevgilileri oldu. Bir tanesi evlendi şu an aylık 60.000 TL geliri olan tatlı bir çocukla. Diğeri de evlenir yakında.
Ben hep ortalama bir değerde oldum. 1.75 boyum var 63-65 arası da kilo. Ancak bu zamana kadar 2 sevgilim oldu. Kuzenlerim gibi bana ölüp biten tapan erkekler hiç olmadı etrafımda. Bence bu tamamen karakterle alakalı. Ailem beni ataerkil büyütmediği için erkeklere çok normal olan durumlar bana batıyor bu yüzden de sevgili olaylarına uzak kalıyorum.
Benim hiç kilolu sevgilim olmadı, biraz takıntılıyım o konuda çünkü ben oldukça fitim. Ama kilolu insanlar da tabiki gayet güzel aşk yaşayabilir, sevebilir. Bunun kiloyla ilgisi yok. Kimi insan zayıfken iyi durmuyor kilo yakışıyor. Mesele kilo olayı değil, ama yine de dikkat etmek lazım aşırısı aşka değil ama sağlığa zararlı
Aşk bir düşünce değildir. Bir duygudur. Diğer insanlar bizi nasıl görüyor diye endişelenirsek. Hiç bir zaman mutlu bir aşk yaşayamayiz. Bu sadece kilolu veya çok zayıf veya yaş farkı bunları önemsemememiz gerekiyor. Bence bazi şişman insanların yüzleri daha sevimli görünüyor daha sevecen. Eger birgün kilolu biri ile sevgili olursam. Birlikte yürürken onun elini tutmaktan asla çekinmem ve farkli dagranmam. Çünkü onunla bir gelecek düşünüyorsan ona farklı davranıp neden onun duygularını inciltesin ki
Hayal değil mutlu olabilirler. Eğer kilolarını engel olarak görüyorlarsa bunu aşmak kendi ellerinde ve onlara bu konuda destek olmak isteyen birisi ile karşılaşmaları gerek ki, vardır bu tip görsel olaylara takılmayan insanlar.
Eğer karşıdaki insanın sağlık sorunu yoksa ve boğazını tutamadığı için kilo alıyorsa burada bence bir seçim şansı olabilir. Ben pisboğaz biri olmadığım için karşımdakinin de kendi sağlığına dikkat etmesini isterim.
Ama karşıdaki kişinin sağlık problemi varsa bu sevmeye engel değil. Güzellik ön planda olabilir erkekler için ama bu insanlara da şans verilmeli. İnsanları ötekileştirmek olmaz. bir kahve içilir yine. Saygıdandır
Benm kuzenm 130 kilo felan oyle yanlızlık icinde ama o hakedio herkesi kandirio farkli resim atio isi gücü degisik sitelerde gezmek hayal onunki. Herkes icin diyemem ben bunu asla herkesin sevmeye sevilmeye hakki var bugun kilolu olur yarın senden zayif olur bugun zayif olur yarin kilolu.
@daisy110 evet gidip guzel kiz buluo fizigi duzgun bisi hatta oyle idare edio sonra kendini katio benm bir arkadasm var kilolu yazik kiz yanliz soyle namuslu boyle namuslu sevilmeye hakki yok mu felan konusmalarini tesaduf gordum oglan resmni at bakym dems atms bence yanliz kalsin askim bunu kim napsin bosver bunu yazms
ama yaptığı şeyle kendini daha çok üzüyo o şöyle düşünüyo heralde konuştuğu kişi a bu kız da tatlıymış deyince itirafta bulunmayı ama imkansız tek çıkış kilo vermesi
@daisy110 aynen aynen ha gorsen beni begenmez kimseyi begenmez degisik bir egosu var cok psikolojik hap kullanio temelli alio kilo ama internette hâlâ oyle devam edio mesela kendi resmylede evli veya bosanmis cocuklu buyuk birileriyle konuşur 24 yasinda ama abuk subukta konusur onceden uzuluodm ama erkek icin herkesi satar oyle biri artik uzulmuorm aciorm ben ona hep destek oldm guzel kizsn bir kilon fazla o da verilir ne sanki o da tutup biliorm senden de guzelim bana bilmedgm seyi soyle felan derdi saci felan dokulurdu uzamaz hic aralari açık hani hep yardim ederdm eziklemeye çalışırdı artik konusmuoz nisanlandm cekemio iyilik yaramio
o çok çok mutsuz bence ve seni de kıskandığı aşikar aslında kendine hiç güvenmiyo güzel olmadığnıı da biliyodur yine de Allah yardımcısı olsun sonuçta o da bir genç kız..
@daisy110 oyle evet ama bir bana degilki her kiza öyle ben nisanlanmadan once benim ona sir diye verdgmi anlatırdı birilerine hep farkina varinca soğudum sevgiliyken konusuodk bu cocuk cirkin bana inandirici gelmio derdi hic canlı gormezdi konustgmuzu bilmezdi ayril bosver görücü usulu evlen derdi soz paylasnca beğenirdi resmim olnca beğenmezdi ben 48 kilo biseyim durup durup hamile gibi cikmissin derdi ya 48 kilonun neresi gobek neresi bebek o kafadan siyrik yani
@daisy110 aynen konusmuoz zaten oyle kufurlu seyler paylasioki bana karsi en son sildim her yerden numara değişikliği yapinca vermedm numara baskasi mutsuz olsun hep o onu ister
En sevdiğim filmdir bu izlemenizi tavsiye ederim. Yıllarca kiloluydum şu an balık etliyim ama 5 kilo fazlam yine kilolu oluyor fjsksk hep sevildim hatta uzun kızlardan daha çok sevildim minyon ufak tefek kilolu veya balık etli olduğum için, yani hayal olmadı hiç sevgili hayatımda herşey hep yolunda gitti djjdks ama işte ergenlik cahillik falan derken bizde eskittik birkaç tane 🤷♀️
Tamam. Ben filmler ve dizileri izlemeyi çok sevdiğim için merak etmiştim filmi.. ilk fırsatta izlemeye çalışırim. Teşekkürler.. hem bu arada ben biraz şişman birisiyim biraz da oncin dikkatimi çekti. Film.
Kilom var evet. Çok aşırı olduğum dönemler de oldu. Sanki kalbimiz yokmuş gibi sevilmedik. Zayıflayınca yüz çeviren ya da kilo yüzünden hakaret edenlerin ağz
Fazla kilolu olunca olmuyor yalana veya süslü sözlere gerek yok, aşırı zayıf olunca da aynı isteksizlik etkisini yaratıyor uçlar her zaman aynı, ama bu durumu düzeltmeye gayret etmek yanlış bir özgüven var ve her zaman duyuyorum beni seven böyle sevsin, malesef bu çözüm değil keyfimizden birazcık ödün verelim, her şey çok güzel olacak göreceksiniz 👏
Insanlar ne kadar tipe bakmiyorun deselerde sohbette bir yere kadar tipini begenmedigin biriyle sohbette etmek istemiyosun işin açıkcası. Kiloluyum bende aşırı olmasada ama özgüvenim yerinde bu yuzden gayet fit ve yakışıklı erkekler girdi hayatima hatta gauet yakışıklı bir erkeklede evlendim 😊 Şu an ayrılmıs olsamda 😂 onemli olan insanin kendine güvenmesi bence kiloluyum diye kendini geride tutmamalı✋
İnsan görüntüden çok, kişiliğini ve karakterinide sevebilir bir insanın. Hayal değil. Sadece aşk hayatını kilolarına endeksleyen ve mutlu olamayacağını düşünen insan, kilolarına karşı açtığı savaşı kaybetmiş insandır gözümde. Teselliyi de, bükemediği eli öpmekte bulur. :D
Kilolu bir bayanim kilom yüzünden beni istemeyen beni kücümseyen biriyle zaten olmam eger o beni disim icin sevecekse hic sevmesin Hic asik olmadigim icin soruna net cevabim yok
Insanlarin görünüşü malesef etkliyor. Herkes güzel ve fit insanlarla beraber olmak ister ve bana göre herkes partneri icin kendini spor yabarak güzellestire bilir. Diş görünüs önemsiz diyenler ozaman gitsin 80 yasindaki insanlarlar evlensin. Herkes güzel olabilir ama bu ona bagli. Tembel tembel oturacağina git spor yab.
İstersen en kral avukat ol ağzın benim kadar laf yapamaz o imkansız 😂 iş bulma olasılığın yüksek evet ama 2bin tlye çalışırsın. Benim avukat arkadaşlarım var İstanbul hukuk mezunu bitanesi.2bintlye işe girdi çok büyük hayallerin olmasın. Gerçi senin baban vardı unuttum 😂ben baba parası yemiyorum sana dedim mekanda sahne alıyorum :) Erkekler de sana ölüyordu aman hesap açsın da beykent hukuklu yazalım diye😂 sana demiştim ya kendinr güzel geliyosundur diye hakkaten öyle😂😂
Aşırı kilom yok ama pofuduğum biraz. Sevgilim var ve gayet iyiyiz yani. Pofuduklara insan muamelesi yapmayanlar da bir garip, alınır verilir kilo. Karakteri eksik olan ne yapacak peki?
Duygusal ve kiloluyum. Seviyorlar mı bilmiyorum ama sevdiklerini düsünmüyorum hatta sevgilimin sevgisinden de şüphe duyuyorum zaman zaman.. kilolu erkeği seviyorlar ama kadın hep estetik ve fit olmalı gibi bir algı var
Bu is yalan dolan , millet burda tabi olur vesaire gibisinden laf yapiyor %0,01 insan anca kiloya pek dikkat etmiyor oda allahin sevgili kuluysan denk gelir daha cok erkekler icin gecerli cunku , bir kadinin kilolu olmasiyla erkegin olmasi bir degil.
Bence tamamen karşı cinsin karakteriyle alakalı. Birde bazen kişi kilolu bile olsa çekici olabiliyor yani karakter olarak esprili vs... Ama her ilişkide kşisel bakım önemli bnce ve sağlıklı beslenme ve sporda buna dahil
Yahu kilolu olsa ne olucak, cirpi olsa ne olucak, kel olsa , sacli olsa, dovmeli olsa, takkeli olsa bu nee.. Birini severken insan olmasina kalbine bakilir yukaridaki saydigim hersey degistirilebilir. Ne komiksiniz ya
Nasil asik olmaz ya.. Denk gelmiyor insanlar birbirlerine.. Bir ortam var kizlar erkekler karışık. Kiz konuşuyor zeki, komik etkilendin. Sonra napicaksin bu cok sisman ben doyuramam mi diceksin. Dis gorunus ve bakim onemli. Temiz olsun guzel gülsün yeter zaten
Kimse ne erkek ne kadın zekaya komikliğe çekilmez malesef gerçekler bunlar. Kadın güçlü kalıplı erkek ister erkek sağlıklı genç kadın ister. Biyoloji böyle çalışıyor biraz kilo fazlası eksiği normal ama aşırıları insanlar beğenmiyor
Aslında kiloyla karakterin bir alakası yok o yüzden mutluluk kiloya bağlı değil tabiki de ama buradaki asıl sorun şu sen karşındaki kilolu diye onunla tanışmayı reddedicek misin? Kilolu insanlara tanımak için şans verilmemesi asıl sorun kesinlikle bu...
bence hayal kilolu kadının bacakları kalçaları gögüsleri asla seksi durmaz hadi saf sevgiyle seviliyo diyelim. yinede zamanla insan soğur kilolu adamda yetersiz kalır ve yazın ne kadar bakımlı olsada kokar kilolu insan yani bence hayal
Benim oldu Çok tatlı oluyorlar ve çok sadıklar Ve her konuda aşırı istekliler en hoş olanda bu Hataları affediyorlar kısacası kilolu kadınlar digerlerine göre daha alçak gönüllüler.
Şimdi kimse yalan atmasın kilolu sevgilisi olsun isteyen yoktur kilo vermek zor değişken bir durum ama kilo vermek zor yani. Göbek gerçekten hoş durmuyo ya
Olur ama özgüveni yüksekse sanki hiç fazla kilosu yok ta supermis gibi hissediyorsa karşı taraf bir süre sonra " ay bunun gobegi büyüdükçe daha mi seksi oldu ne?" Diyip o kişiyi bilinç altında yüceltir , hayran olur aslında bizim şeytan tüyü dediğimiz şey kendine güvenen başarabileceğini inanan insanlara duyduğumuz hayranlik
Bir kaç arkdaşım çok kilolu ama es veya sevgilileri onları el üstünde tutuyor ben fitim ama onlar gibi asla mutlu olamadım. Tabi kiskanmyom hep mutlu olsunlar
O senin arkadaşlarının eşlerinin vizyonsuzluğu ve estetiksizliği. Bunun yanı sıra fitsiniz fakat mutsuzsunuz hmmm belki karşı taraftan beklentilerinizi yüksek tutuyorsunuz saygılarımla.
Ben zayıfım ama böyle düşünmüyorum. Neden olmasın ki? Ne kadar şekilci bir toplumuz sevmek aşık olmak için bile belli bir tip istiyoruz. Herkes tek tip kadınlar zayıf , erkekler kaslı olaca illa yoksa olmaz.
uzaktan yakından alakası yok. çevremde kilosu olan arkadaşlarım vardır aşk hayatlarında hiçbir sorun yoku evlenenler bile oldu. önemli olan yürekten sevmesi. gerisi boş
Bu senin görüşün mü demedim kör değilim senin görüşün olduğunu biliyorum, kilolu olduğu için mi diyorum ters algılama sorum gayet masum, okadar saldırmaya yanlış anlamaya meyillsiniz ki çatsam diye zaman kolluyorsunuz. Neyse bu şekilde düşünüyorsan hayatın boyunca o şekilde yaşarsın umarım ne diyeyim 🤷♀️ hoşçakal..
Niye yokmuş tipi şöyle böyle olsun gibi bir şey mi dedim? Kendim gibi birisini istiyorum şişmansın diye bu kadar alınmana gerek yok şişman bir kadınla çık davul bile dengi dengine
Benim boyum 177 gidip 170 lerle mi çıkayım? Tabiki de 190 olanlarla çıkmayı isteyeceğim. Paylaştığın sorulara baktım benim gibi birisini kaçırmış diyorsun da neyini kaçırmış acaba peh başkaları egolu olmasın ama ben ve egom istediğimiz gibi davranalım kafasındasın ayrıca zayıf değilsin normal bir kilon var senin kalitende bir insanla birlikte olmak zor olmasa gerek ne de olsa düşük kalitesin
Eczacılık 4. Sınıfım. Eczanemi açtığımda yakındaa ayda 15bin civarı kazanıcam. Çoğu kız şu an bile peşimde o zamanı düşünemiyorum. Sen de 1.90 boylu asgari birini bulursun senin zeka yapında :)
Paran umrumda değil ailemin yeteri kadar parası var beykentte hukuk okuyorum tatlım 2. sınıfım ve bende mezun olduktan sonra kendim gibi birisi bulup evleneceğim kendini o kadar önemli görüyorsun ki çok acınasısın benim görüşüme yorum yapan sensin sensin demek ki yaran var ve evet senin zeka seviyende birisini bulsak afrikadan olması gerekiyor malum afrikanın ortalama ıq seviyesi 60 seninkinden biraz fazla ama ne yapacaksın idare edeceğiz artık
Hukuk bitiren dolu ortalık sen baba parası verip okuyorsun ben Ankara eczacılıkta hakkımda okuyorum kazandım. Mekanda çıkıp müzisyenlik de yapıyorum. İşte aradaki fark baba parası yiyenle yemeyen farkı. Ben ayaklarımın üstünde dimdik durabilen biriyim. Senin için rahat olsun hem müziksel zekam var hem sayısal. Herkesi kendin gibi sanma. Gizli olmuşsun özgüvenin bile yok daha topluluk önünde konuşamıyorsundur kendini savunamıyorsun nasıl milleti savunacaksın?
Hukukta iş bulma olasılığı yüksek bir şeyleri bilip bilmeden atıp tutmak kolay tabi yazık. Parayı verip giremiyorsun bunu sende en az benim kadar iyi biliyorsun kendini bir şekilde haklı çıkarmak için böyle bahanelerle gelme lütfen öyle olsa koç üniversitesinde okuyor olurdum emin ol ki ve parası olan herkes doktor avukat olurdu her neyse az önce ileride kazanacağın paranla övünüyordun ama şimdi baba parası diyorsun gerçekten çok büyük bir ironisin. Erkeklerin yazmasını istemiyorum sonuçta kimlik numaramızı verip kayıt olmuyoruz bu siteye değil mi bay çok zeki? İstesem gizli yazmazdım yani. Lisedeyken liselerarası münazara yarışmasında dereceye girdim emin ol ki çok güzel savunurum sen kendini düşün bence açtığın eczane batar buram buram negatif enerji yükseliyor yorumlarından bile gerçek halini düşünemiyorum bile
İstersen en kral avukat ol ağzın benim kadar laf yapamaz o imkansız 😂 iş bulma olasılığın yüksek evet ama 2bin tlye çalışırsın. Benim avukat arkadaşlarım var İstanbul hukuk mezunu bitanesi.2bintlye işe girdi çok büyük hayallerin olmasın. Gerçi senin baban vardı unuttum 😂ben baba parası yemiyorum sana dedim mekanda sahne alıyorum 🙂 Erkekler de sana ölüyordu aman hesap açsın da beykent hukuklu yazalım diye😂 sana demiştim ya kendinr güzel geliyosundur diye hakkaten öyle😂😂
Geçen sene profil resminde animasyon karakteri olan bir hesabım vardı ama erkekler sürekli yazıyordu bunun tiple alakası yok erkeklerin abaza olmasıyla alakası var bilmem anlatabiliyor muyum? Ayrıca evet senden daha iyi bir dış görünüşe sahip olduğumu düşünüyorum eminim araplara benziyorsundur o hissi sezdim sende. Hani bir laf vardır çok konuşuyorsun ama boş konuşuyorsun diye o laf senin için söylenmiş herhalde tatlım bunu tescillermişcesine cevaplar veriyorsun bana 😊 Özel sektörde çalışmak affedersin de mallıktır arkadaşının İstanbul hukuktan mezun olup özel sektörde çalışacağını sanmam ama neyse. Sahne alıyorum sahne alıyorum sahne almanın bana ne gibi bir katkısı var peki? Baba parası yemiyormuş eminim ailen hiçbir yardım yapmıyordur (!) Dünya kapitalist tatlım bununla ilgili yapabileceğim bir şey yok
Ailen bildiğin senin önüne airdrop atıyor yardım az kalır sana yaptıklarına😂 Tipim normal ancak karizmam var duruşum hareketlerim özgüvenim kızları çeken bu oluyor. Rockçı olduğum için küpem, tarzım var. Arkadaşı piste alalım çok iddialıymış😂😂
Airdrop ne tam olarak? Her şey karizmayla olmuyor senin gibilerle bununla çıkmalıyım çevre yaparım tarzında düşünen kızlar sevgili olur eğer dediğin gibi bir mekanda sahne alıyorsan. Birisinin karizması ya da çekici olması kesinlikle bakışlarıyla alakalı bir şeydir kadın ya da erkek fark etmeksizin bu böyledir. Tabi bu öznel bir görüş kişiden kişiye değişir
Bakışlarım da fena etkileyici. Övündüğüm bişi değil ancak haftada bazen 3 farklı kız benimle olmak istiyor. Ciddi bir ilişki aramıyorum. Sizin okulda da helalini bekleyen de ne bilim o okul biraz geniş diye biliyorum
Kendini çok övüyorsun aslan burcuyum ben hayatımda kendimi bu kadar övmedim maşallah. Kendini yakışıklı buluyor olman senin sorunun pek inandıcı gelmedi ama onu da söyleyeyim de. Artık 21 22 yaşına gelmişsin ciddi ilişki arasan 4 yol sonra da evlensen (mesela) senin için daha iyi olur gibi gibi. Geniş olanlar var mı evet bir sürü ama çok tutucu olanlar da var. Nasıl denir daha düşük puanlı bölümlerde insanlar sadece üniversite okumuş olmak için okuyor ve yapmadıkları halt kalmıyor özellikle radyo ve televizyon bölümünde hat safhada
Ne kadar boş yapmış... kendim gibi birini istiyorum diyor alt tarafı, zayıf bir erkeği hak etmen için hem güzel hem zayıf olman gerekiyor diyor çocuk da djwbqbw
İyi sabır varmış sende, ben olsam cevap bile vermezdim
O olsun bu olsun diye seçim yapıyor ya ben de diyorum ki sen ne verebileceksin böyle bir erkeğe olay bu. Zayıf olman yetiyor mu diyorum tip olmazsa 30 kilo olsun isterse. Egosunu kırdım işte onun tüm çabam buydu😂
@Vanden gerçekten o kadar sinir bozucu birisi ki anlatılamaz zayıf bir erkeği hak etmekmiş peh sanki dünyanın en çirkin insanıyım ve brad pitt ile birlikte olmak istiyorum dedim sadece kendim gibi birisi ile birlikte olmak istediğimi söyledim ve kendi kendine insanları ezmeye çalışarak çok üstün birisi olduğunu zannediyor yazık ve yarası var gocunuyor işte belli birde benimle haftada 3 kız birlikte olmak istiyor şizofren herhalde bunun başka cevabı olamaz çünkü ben hayatımda bu kadar egolu bir insan ne gördüm ne tanıdım
Sanane ya benim görüşüme yorum yapan sensin senin gibi birisi benim egomu kıramaz tatlım sadece klavye delikanlılığı sizinki gerçek hayatta yüzümüze bakıp iki laf edemeyecek insanların burada kendi kendine insanları ezikleme çabası beni benden alıyor doğrusu
Çok kilolu bir kadınım ve sevgilim bunu bildiği halde benimle birlikte şu zamana dek tek kelime dahi etmedi kilom hakkında En çok pamuk yanaklarımı sever can özüm..
(Kaldı ki fiziksel görünüme çokta önem veren insanlara bayağı üzülüyorum.)
İlk görüşte estetik önemlidir. Düşünceler tanışana kadar hep geri planda kalacaktır.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kilolu kadınlarla genelde cinsel dürtülerle birlikte olur erkekler. Ortamda yanına yakıstirmaz genelde ama yatakta her türlü tatmini isterler. Yanlıs bir durum ama genel kanıyı anlattım.
En İyi Cevaplar