Obez bir insan asla sevilmez mi, obez biri aşık olup evlenemez mi?

154 boyunda 108 kiloyum 34 yaşındayım ve yıllardır obezim diye kimse benimle sevgili olmadı. Evlenip yuva kurmayı hayal ettim hep. 10 yılı aşkın süredir kilo vermekle mücadele ediyorum. Ablam benim 3 katım yer ama incecik spor bile yapmaz. Bense hamur işi, tatlı yemeyeli aylar oluyor, her gün 2 saat yürüyüş yapıyorum, evde hareket etmeye çalışıyorum. 3 kilo bile veremedim. Param yok spor salonu vs gibi şeylere gidemiyorum.

Gerçekten kimse dışını beğenmediği insanın içnie bakmıyor. Depresyon üstüne depresyon yaşadım. Soruyorum size obez bir insana aşık olumamaz mı? Evlenemez mi?

Obez bir insan asla sevilmez mi, obez biri aşık olup evlenemez mi?
Cevapla