Eşim hiç şakadan anlamıyor şaka yaptım diye kavga etti evden gitti fazla abartmıyormu?

Biraz şakacı bir insanım eşimle evleneli 2 yıl oldu akşam bir sohbet dönüyordu bu aldatan erkekler niye aldatıyor falan bende şakasına hergün kurufasulye yenmez dedim bir kaç şey daha dedim sinirlendi falan olemi dedi o zmn bundan sonra o kurufasulyeyide bulamassın dedi annesine gitti biraz haklı bir haftadır böyle dalga geçiyodum ama ciddi şakasına fazla abartmıtoyormu
Eşim hiç şakadan anlamıyor şaka yaptım diye kavga etti evden gitti fazla abartmıyormu?
Cevapla