Nişanlım istediğim gelinliği almıyor. Nişanı atayım mı?

En iyi mobilyaları aldık, bana yedi bin liralık tek taşla evlenme teklifi etti. Nişan yüzüğüm de bir o kadar vardır. Salon da tuttuk ama yirmi bin liralık Fransız güpürlü bir gelinlik beğendim, almam diyor. Gelinlik masrafım beş bini geçemezmiş. Arkadaşım on beş bin liralık gelinlik aldı. Ben ondan geri mi kalayım şimdi? Hem balayına Venedik'e gittiler. Bizimki yirmi bincik gelinliği istemiyor. Neymiş nişanı atarmış. At haydi dedim. Koluma taktığınız on bileziği de yedi binlik tek taşı da vermem dedim. Nişanı atmaktan vazgeçti. Ama sıkıldım artık. Ben mi atsam nişanı? Bir kere evleniyorum en iyisi olsun dedim fena mı ettim?
Güncellemeler
+1 yıl
Beni taşıyamayan almasın.
Güncellemeler
+1 yıl
Tekrar barıştık. Anladım ki gelinliğin hiçbir önemi yok. Beş binlik gelinlik alırız, kalan parayla balayına İtalya'ya gideriz dedi kabul ettim. Aşkitommm.
Nişanlım istediğim gelinliği almıyor. Nişanı atayım mı?
Cevapla