İlk buluşma sonrası arkadaş kalalım diyen ve ikinci kez buluşmak isteyen erkek?

İlk buluşma gayet güzeldi çok güzel vakit geçirdik. Sonra arkadaş olarak kalalım dedik ikimizde etkilenmemiştik. Ama sonra ikinci buluşma teklifi geldi ve buluştuk her şey aşırı güzeldi kendisi dile getirdi bunu ve hatta yine buluşma muhabbeti döndü bir süre daha konuştuk , sonra ben onu kirdim bir konuda farkına vardiktan sonra da yazdim konuşma bitti şimdi yazmıyor uzun süredir sebebi ne olabilir?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaş kalalım dedik ama bana kalırsa arkadaş gibi değildik. Ve ben tam alışmıştım etkilenmiştim.
İlk buluşma sonrası arkadaş kalalım diyen ve ikinci kez buluşmak isteyen erkek?
Cevapla