Benimle tanışmak isteyen bir beyi reddettim pişmanım ne yapmalıyım ben de tanımak istiyorum?

Beni tanımak istediğini söyledi ben de netten tanışmaya karşıyım dedim ama şimdi pişman oldum peki iyi geceler dedi bitti şimdi ben ne yazmaliyim ya tekrardan ne değişti falan der mi acaba
Benimle tanışmak isteyen bir beyi reddettim pişmanım ne yapmalıyım ben de tanımak istiyorum?
Cevapla