Gönülden düşmek mi daha kötü yoksa gözden düşmek mi daha kötüdür?

Gönülden düşmek mi daha kötü yoksa gözden düşmek mi daha kötüdür?

Gönülden düşmek mi daha kötü yoksa gözden düşmek mi daha kötüdür?

Detay seni sewmedim babanıda hiç sewmedim 😎
Güncellemeler
+1 yıl
Işık hızında cewap yazan pembelere tesekkür ediyorum, gözden düsen bence tekrar yükselebilir ama gönülden düşenin cenaze namazı coktan kılınmıstır Rabbim gönülden düsmeyecek kadar saglam sewenlere düsürsün yolumuzu 🤣😎🤗
Gönülden düşmek mi daha kötü yoksa gözden düşmek mi daha kötüdür?
Cevapla