Sapık olmak mı daha kötü yoksa öyle olduğunu kabul etmemek mi?

Sapık olmak mı daha kötü yoksa öyle olduğunu kabul etmemek mi?
Hee hangisi? Bu arada sana sinirliyim. 😡😒
Sapık olmak mı daha kötü yoksa öyle olduğunu kabul etmemek mi?
Cevapla