Yanlız olmak zorunda bırakılmak mı? Yoksa yanlız olmak mı daha kötü sizce?

Kendim tamamen asosyal biri değilim ve insanlarla konuşmaya, sohbet kurmaya çalışıyorum. Ama birilerini bir etkinliğe davet etsem gelmiyorlar ve sözde arkadaşlarım benide davet etmeyip kendileri gidiyorlar. Sizce ne yapabilirim? Düşünceleriniz nedir?
Yanlız olmak zorunda bırakılmak mı? Yoksa yanlız olmak mı daha kötü sizce?
Cevapla