Eşiniz geceleri sizinle yorgan kavgası yapsa tepkiniz ne olur?

Benim ayaklarım çok üşüyor eşim olsa ben yapardım. Bide sürekli ayaklarımla rahatsız ederim ısıtsın :)


Eşimle bitmeyen yorgan savaşımız😄😂 maalesef bizde de durumlar öyle yorganı ben farketmeden çekiyorum uyuyurken oda bağırıyor hasta oldummm yorganı verrrrrr yeter artık haaaa diye :D ozaman veriyorum geçende o almıştı yorganın hepsini ben donmaktan kıpırdayamıyorum dondummmmm diye bağırdım onu iteledim dondummm diye hemen örttü üstümü 😂 Bizde durumlar böyle uykuda bağırıyoruz donunca karşı taraf anlamazsa elle itekliyoruz 😄😄 Ama inanılmaz sinir bozucu 👿👿 :D
Neden daha büyük bir yorgan tercih etmiyorsunuz
@Ömermakmüh38kayseri bizim yatak king size örtüde aynı ölçüde yani baya büyük ama yinede bu sorunu yaşıyoruz :D bizim örtüden daha büğü de yok 🙂
Hmm anladım peki evlilik nasıl birşey ne önerisisin bana ilerde evlenince nasıl davranmalıyım
@Ömermakmüh38kayseri evlilik okadar da abartıldığı kadar hayati birşey değil ki ben evliliği birbirini seven ve güvenen iki insanın aynı hayatı paylaşması olarak görüyorum
Minnacık boyum var zaten yorgan hayli hayli yeter sanmıyorum sjdjsmf
👏😂😂
Eş olabilecek gibi birini bulabilsem de iş yorgana kalsa keşke yorganda onun olsun yatakta o benim olsun yeter bana
Kavga etmeye ne gerek var ki. Sarılacak bana ve ısınacak bu kadar basit :D
Cevap
39Cevap
.
Daha büyük bir yorgan alırım,
İki yorgan çözüm değil.
.
Ben yorgani veririm esime kendisine de sarılırım onu ısıtırım.
Beni çok sinir etmişse atarım vallahi yoksa sarılırım ona olur biter 🙄
Gece gece başka işimiz yoktu yorgan kavgasi mi edecektik😅😅
Ben onun ğstğnde yatardım ya da o benim üstümde yorgan da ikimizin üstünde olurdu kavga olmazdı ya da zatwn ben varken yorgana ihtiyacı kalmazdı ki 😄
Azgın kız
Sen varken yorgana gerek kalmazdı 😂
Ben varım yanında yorgana ihtiyaç duyacağını sanmam.. 😂
Eşime karşı saygıdan çok sevgim varsa sarılarak uyurum
zaten boyum 153 yorganin küçücük köşesini verir heralde
Bana hep doğal kaloriferim derler. Güzel ısıtırım... 😉😎🌸🍃🍂
Yorgan için kavga etmeyin neyse parası verelim 😀😀😀
Yorgan örtmüyorum ki ben ya. Onun olsun yorgan 😀 battaniyem yeter bana 😎😂
Eşim yok. yorgan bende.
Offf evlencezde bide birlikte yatak paylaşcaz. Hiç gelemem bekarlığın tadını çıkarmak en güzeli. Keyfime düşkünüm paylaşamam yorganımı yatağımı pehhh
Yatağı parçalarım gece vakti Xd
İkimiz de gider divanda yatarız
Masraf cikti yine Xd
3 kisilik ozel yorgan diktiririz olur biter
Fantaziye uygun ve heyecsn verici ahahahaaa 😂😃😄
o ustume yatsin yorganida ustumuze ortsun en iyisi
En güzeli 😍
Oyuna çevirir, eğlenirdim.
Aynı yatakta uyuma fikrine biraz alışmam gerek
Alışırsın ćok zevkli... 😉😎🌸
Ne kavga edicem sokulurum kedi gibi😀😀
Çok eğlenceli aslında
Her şey tamam bilin bakalım ne eksik
Yorgan eksik 😂
O zaman ben eksiğim 😊
Sımsıkı sıcacık sarılıp öpmek veee... 😉😎🌸
😂😂😂
😀 Blmem yasamadan bilemem
bir yorgan daha almak😂
Biraz debelleşip sonra onun üstüne örterdim.
Helal olsun ♡
teşekkür ederim 🌼
Takdir ettim
bence evliliğin en eğlenceli kavgasıdır
Nasıl rahat ediyorsa öyle davransın.
Yastığa döner iş sonunu düşünmüyorum bile 😂
Tekmeyi bir koyarım jshdhdh
Ona ayri kendime ayri getiriyorum😂
Git başka odada yat derim.
Eşim yok ama olursa ben onun yorganı olurum 😎
Sen ne şeker şeysin öyle :)
2 yorganla yatiyrz 😂
Ciddimisin
@AlcaponeMayk evett
isteyen diger alana girebiliyor 😂😂tekme tokat taliyorum uykuda 😂😂
Kotu kiz 😁
@AlcaponeMayk deli yatiyrmm napayim. alisana kadar oda bana vuruyrdu uyuz. simdi alisti
Gizliden ciksana 1 dk
Yaz kış yorgan kullanmam hepsini alabilir 😅
En çok bunu özlüyorum... Sarılarak uyumayı...
Yorganla birlikte alırım kucağıma 😂😂😂
Mecali kalmaz kavga etmeye
Öldürürüm gülmekten
Öyle dedim zaten 🤣
Okey
Yapıyoruz ztn en son sarılıp uyuyoruz
Yorganı ona bırakırım.
Sanırım ben yapmam. O örtünür
bir yorgan daha alırım..
Görseldeki gibi uyunursa acıkta kalır tabi 🙂
Öyle birsey olmaz çocuk gibi 😅
Sarılırdım yorgan ikimizede yeterdi o zaman
Yorgan sawaşları baslasinn 😀😀
Sımsıkı sarılıp yatardım yorganda ikimize yeterdi
Birini bulalımda dayak yemeye razırıyım😢😁😁
Sarılalım yorganı paylaşalım derim herhalde
Giderim kendime başka yorgan alırım 😂
Ben kazanırdım 😂😂
Yorgan kavgası evliliğin olmazsa olamazı.
Yapamaz tekmeyi korum
Ona fazladan bir yorgan alırdım
2 yorgan alırım
Napak kavga mı edicez
Tamam tepikleşicem
Minnaaak yeter da tamam
Yanına yaklaşırım
olsada yapsa !!
bir o çeker bir ben
Yakarım
Üstüne yorganı örterim daha
Ona sokulurum 😜
Güzel taktik 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar