Eski sevgilimle buluşacaktık 2. kez ekti çok sinirliyim ne yapmalıyım?

1 sene geçmişti yazdı konuştuk görüşmek istedi. Ertesi gün buluşmayla alakalı yazdım cevap atmadı bende engelledim. 1 hafta sonra sosyal medyadan yazmış engelledin mi diye. Yine konuştuk buluşalım dedi. Bende tamam dedim. Az önce yazdım bahane tarzı bişey uydurdu. Bende görüşemeyiz zaten bidaha yazdım. Çok zoruma gitti daha ne yapmalıyım çok kötüyüm. ?
Eski sevgilimle buluşacaktık 2. kez ekti çok sinirliyim ne yapmalıyım?
Cevapla