Eşim şehir dışına gitti. Çok ama çok üzgünüm. bir bakar mısınız?

Eşim işinden dolayı şehir dışına gitti ve maalesef beni götüremiyordu. Ne zaman geleceği de belli değil ama birkaç hafta yok ve ben çok ama çok üzülüyorum içime bir öküz oturdu resmen sanki bir daha hiç görüşemeyekmişiz gibi hissediyorum ve çevdemdeki bazı insanlar da "aa nasıl gider seni bırakıp böyle evlilik mi olur" falan diye tepkiler gösteriyorlar bunları da duyunca daha da üzülüyorum halbuki işler bayağı kötü ve bir süre böyle olmak zorunda. Benim gibi olanlar varsa bu durumu nasıl atlattınız nasıl dayandınız merak ediyorum? Sanırım biraz desteğe ihtiyacım var.
Eşim şehir dışına gitti. Çok ama çok üzgünüm. bir bakar mısınız?
Cevapla